جشن میلاد حضرت معصومه(س) و بزرگداشت روز دختر در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

۱۱ خرداد ۱۴۰۱ | ۱۰:۴۸ کد : ۱۸۸۵۱ اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۲۰۴۰

به همت کانون جوانان رضوی  معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و همکاری صمیمانه دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان جنوبی، جشن میلاد کریمه اهل بیت(ع) حضرت فاطمه معصومه(س) ویژه بانوان دانشگاهی در شب میلاد آن بانوی بزرگوار، در محل تالار ولایت دانشگاه برگزار گردید.

 حجت الاسلام والمسلمین محمد علی فیض آبادی، مدرس حوزه و دانشگاه و سخنران ویژه این جشن در ابتدای این مراسم ضمن تبریک میلاد با سعادت حضرت فاطمه معصومه(ُس) و روز دختر به بیان بخشی از فضایل و کرامات ایشان پرداخت و اهمیت و نقش ویژه دختران و مادران آینده جامعه را بسیار حساس و سازنده دانستند. 

در ادامه برنامه ها، ورود گروه خادمیاران آستان قدس رضوی، حامل پرچم حرم مطهر امام رضا(ع) در تالار ولایت موجب ایجاد فضایی معنوی و معطر به شمیم رضوی گردید. اجرای گروه همخوانی سلسه الذهب، وابسطه به دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در خراسان جنوبی به مناسبت دهه کرامت نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

دکتر حسین فرزانه پور، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه نیز در بخش دیگر این مراسم، به نمایندگی از سرپرست دانشگاه بیرجند ضمن ابلاغ تبریک این میلاد خجسته به همه دختران دانشجوی دانشگاه، از تلاش های دبیر و اعضای کانون جوانان رضوی و همچنین همکاری صمیمانه نمایندگی آستان قدس رضوی در استان در برگزاری این جشن، تقدیر و تشکر نمود. 

اجرای گروه سنتی کانون موسیقی دانشگاه بیرجند، برگزاری مسابقه فرهنگی و اهدای جوایز نفیس به بانوان با اسامی "معصومه" و "فاطمه"، قرعه کشی بین عموم شرکت کنندگان در مراسم و اجرای سرودهای مناسبتی از مهمترین بخش های این جشن بود.

آقایان؛ دکتر سیدمرتضی موسوی، معاون دانشجویی، دکتر جواد حسینی واشان، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه، ابراهیمی، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان خراسان جنوبی و جمعی از بانوان همکار دانشگاهی نیز در این جشن شرکت نمودند.    

آخرین ویرایش۱۲ خرداد ۱۴۰۱