بازدید سرزده معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیر فرهنگی دانشگاه از خوابگاه پسرانه ابوذر دانشگاه (محل اسکان نودانشجویان)

تعداد بازدید:۱۹۴۷
بازدید سرزده معاون فرهنگی و اجتماعی و مدیر فرهنگی دانشگاه از خوابگاه پسرانه ابوذر دانشگاه (محل اسکان نودانشجویان)

در راستای آشنایی نودانشجویان با مسائل فرهنگی و اجتماعی و پیگیری خواسته ها و انتظارات دانشجویان، عصر روز شنبه 23 مهرماه 1401، دکتر حسین فرزانه پور و دکتر علی اکبر محمدی معاون و مدیر فرهنگی و اجتماعی در دیداری سرزده، با دانشجویان خوابگاه دانشجویی ابوذر دیدار کردند. در این برنامه که بیش از دو ساعت برگزار شد، مسئولان حوزه فرهنگی با حضور در اتاق های دانشجویان، آنها را با مهمترین بخش ها، برنامه ها و اهداف معاونت فرهنگی دانشگاه آشنا کردند. شیوه عضویت و فعالیت در بیش از 27 کانون فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی، 45 انجمن علمی دانشجویی، تشکل های سیاسی و اسلامی، نشریات دانشجویی، اردوهای دانشجویی، جشنواره ها و دیگر برنامه های متنوع، از موضوعاتی بود که مطرح شد.
بازدید از اتاق فرهنگی و توضیح در خصوص برگزاری انتخابات شورای فرهنگی خوابگاه ها و اتاق مشاوره و گفتگو با مسئول این واحد از دیگر مواردی بود که انجام و برای بهبود و تجهیز امکانات آنها چاره اندیشی شد.
گفتنی است بسیاری از خواسته های دانشجویان مربوط به امور دانشجویی و آموزشی بود که دکتر فرزانه پور برای طرح و پیگیری آنها قول مساعد دادند. وضعیت نامطلوب نور فضا و امکانات ورزشی، وضعیت پوشش ایتنرنت، نماز جماعت و برنامه های نیایش و مناجات، محل و شیوه توزیع غذا، دسترسی بهتر و مطلوب به سالن مطالعه، فضاسازی و بهسازی محیط سبز خوابگاه و اجرای برنامه های هنری، مذهبی و اجتماعی در این خوابگاه، لزوم برگزاری تورهای یکروزه بیرجندگردی و بازدید از ابنیه میراث فرهنگی و گردشگری و ارائه بلیط نیم بهای سینما، تنها بخشی از خواسته های دانشجویان بودند که مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. 
در این دیدار آقایان محمد امین شبخوان کارشناس سمعی بصری و کارشناس شورای فرهنگی خوابگاه ها و سید آرمان حسینی فعال فرهنگی و اجتماعی، توضیحاتی در خصوص درخواست انجام فعالیت فرهنگی و انتخابات شورای فرهنگی خوابگاه ها ارائه کردند.

آخرین ویرایش۲۴ مهر ۱۴۰۱