اولین جلسه هم اندیشی با اساتید مشاور انجمن های علمی و کانون های فرهنگی و اجتماعی

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۱ کد : ۲۳۹۳۴ اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۱۱۶۵

اولین جلسه هم اندیشی با اساتید مشاور انجمن های علمی و کانون های فرهنگی و اجتماعی در روز 18 اردیبهشت ماه 1402 در محل تالار فرهنگ دانشگاه برگزار گردید.

دکتر فرزانه پور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در ابتدای این جلسه از حضور مؤثر اساتید مشاور در جهت راهبری و سازماندهی اعضای انجمن های علمی و اجرای فعالیت های متنوع تقدیر و تشکر نمود.

در ابتدای جلسه آقای دکتر فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه در خصوص استفاده از ظرفیت های اعضای هیات علمی در زمینه های مختلف علمی و فرهنگی و اجتماعی و تعامل با دانشجویان و لزوم ارتباط اساتید مشاور با دانشجویان و حمایت  و تقویت و ترویج فرهنگ و اخلاق علمی در دانشگاه و تقویت روحیه همکاری جمعی مواردی را مطرح نمودند. ایشان در ادامه اساتید مشاور درخواست نمودند که با مشاوره به انجمن های علمی در طراحی برنامه های سالانه و تایید علمی و محتوایی برنامه ها و ارائه مشاوره در خصوص تولید و انتشار نشریات علمی و هدایت دانشجویان در برگزاری سمینارها و همایش ها معاونت فرهنگی را همراهی نمایند.

دکتر محمدی در ادامه ضمن تأکید بر ضرورت هم فکری و مشورت با اساتید مشاور انجمن های علمی خاطر نشان کرد بدون شک نقش اساتید محترم مشاور انجمن های علمی در جهت دهی و نظام مند کردن فعالیت های علمی دانشجویان مهم و اثر بخش است. ایشان ضمن ابراز خرسندی از ارائه برنامه ها توسط انجمن های علمی از همراهی اساتید مشاور در این خصوص تشکر نمود. ضمنا با تأکید به پیش رو بودن جشنواره حرکت و رویش و با عنایت به اینکه تلاش ها و زحمات دانشجویان عزیز در عرصه فعالیت های انجمن ها در معرض داوری خواهد گرفت. و به جهت کسب رتبه در بخش های مختلف جشنواره ضرورت دارد اساتید مشاور با بررسی و مطالعه دستورالعمل های مربوط به این جشنواره فعالیت ها و برنامه ها براساس معیارهای توصیه شده اجرا کنند تا در کنار اثربخش بودن فعالیت ها با برنامه ریزی دقیق شاهد افتخارآفرینی در بخش های مختلف جشنواره باشیم. در مورد آیین نامه گرنت و سرآمدان فرهنگی و بازدیدهای علمی و چالش هایی که با آن روبرو هستند نیز مواردی را مطرح شد.

سپس اساتید مشاور به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند ایشان از معاونت فرهنگی درخواست نمودند تا با سیاست های تشویقی برای علاقه مند نمودن دانشجویان و ارائه نظرسنجی الکترونیکی برای بالا بردن قدرت نظارت برنامه ها و ایجاد بازارچه های فرهنگی جهت فروش محصولات در طول سال و حمایت های مالی بیشتر از برنامه ها و تقویت انجمن های علمی کمک نمایند.

در پایان دکتر واعظ زاده مدیر اجتماعی دانشگاه ضمن تشکر از اساتید محترم در خصوص فعالیت های اجتماعی و ارائه طرح های پژوهشی از سوی دانشجویان و حمایت از پایان نامه های دانشجویی مواردی را مطرح نمودند.

آخرین ویرایش۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲