سمینار بزرگ دغدغه اشتغال در دانشگاه بیرجند برگزار شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۵:۳۹ کد : ۲۳۹۶۷ اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۱۵۷۵

به همت کانون کارآفرینی دانشگاه بیرجند، سمینار بزرگ دغدغه اشتغال با سخنرانی مهندس مهدی باقری، کارآفرین توانمند استان خراسان جنوبی و مالک گروه تجاری مهدی باقری، با حضور دکتر واعظ زاده مدیر امور اجتماعی دانشگاه، مهندس سیف الهی مقدم، رئیس اداره فرهنگی، مهندس بهدانی کارآفرین برتر استان، جمعی از مدیران، اساتید، کارآفرینان و دانشجویان در مورخه 20 اردیبهشت 1402 در محل تالار ولایت در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

در ابتدای این مراسم، دکتر عباس واعظ زاده، مدیر امور اجتماعی دانشگاه بیرجند، ضمن خیر مقدم به همه مدیران، کارآفرینان، اساتید و دانشجویان گفت: امروزه اشتغال جوانان یکی از مباحث مهمی است که اگر تدبیر مناسبی برای آن اندیشیده نشود، ممکن است موجب معضلاتی شود که توازن و تعادل جامعه را به هم می ریزد.

دکتر واعظ زاده در ادامه گفت : اشتغال در حقیقت می تواند شاهراه کلیدی جهت حل بسیاری از معضلات و ناهنجاری‏‌های‏ اجتماعی باشد و حل این مشکل نتیجتاً بسیاری از مشکلات اجتماعی، روانی و اقتصادی جامعه را برطرف می کند.

مدیر امور اجتماعی دانشگاه بیرجند در ادامه به نقش کانون کارآفرینی دانشگاه بیرجند اشاره کرد و گفت: خوشبختانه کانون کارآفرینی دانشگاه بیرجند به عنوان بزرگترین بازوی توانمند دانشجویی دانشگاه با زیست بوم نوآوری، فن آوری و کارآفرینی دانشگاه و پارک علم و فن آوری استان خراسان جنوبی ارتباط و تعامل مناسبی پیدا کرده است و اقدامات شایسته ای انجام داده است.

در ادامه مهندس مهدی باقری، مالک گروه تجاری مهدی باقری و کارآفرین نمونه استان خراسان جنوبی به معرفی خود و زندگی نامه خود پرداخت و گفت: من از 18 سالگی شروع به کار کردم و امروز که در این سمینار هستم دارای چندین برند کشوری و چندین مجموعه بزرگ هستم. 

مهندس مهدی باقری، در ابتدای سخنرانی خود به دغدغه اشتغال اشاره کرد و گفت: چندسالی است که مسائل اقتصادی موضوع اصلی کشور می باشد و مقام معظم رهبری در نامگذاری سال توجه و تأکید ویژه ای به رونق تولید و حل مشکلات اقتصادی دارند.

مهندس باقری گفت: من همیشه در نمایشگاه های تهران و خارج از ایران که میروم، می گویم من از شرقی ترین و کویری ترین شهر ایران، بیرجند جان آمده ام و همیشه به بیرجندی بودنم افتخار کرده ام و با افتخار می گویم یک بیرجندی هستم.

گفتنی است این سمینار 3 ساعته با حضور و استقبال گسترده دانشجویان روبرو شد و به زودی محتوای این جلسه در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

آخرین ویرایش۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲