اردوی تفریحی_فرهنگی ویژه دانشجویان متأهل دانشگاه برگزار شد

۰۱ تیر ۱۴۰۲ | ۲۱:۰۴ کد : ۲۴۴۰۳ اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۳۳۰
به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و مشارکت معاونت دانشجویی و نیز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان اردوی فرهنگی_تفریحی ویژه دانشجویان متأهل دانشگاه بیرجند چهارشنبه ۳۱ خردادماه در باغ و عمارت امیریه برگزار شد.

این اردو با حضور 100 نفر از خانواده های دانشجویان متأهل بومی و غیربومی از ساعت 17 چهارشنبه 31 خرداد ماه آغاز شد که در ابتدا مهمانان به گردش در باغ و عمارت کوشک پرداخته و از طبیعت زیبای این عمارت دیدن کردند.

سپس، برنامه های اردو با تلاوت قرآن کریم شروع شد و معاون محترم فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی افزود: خوشحالیم که فرصتی شد تا ویژه دانشجویان متأهل دانشگاه اردویی را برگزار نمائیم تا هم برای ساعاتی فضای مفرحی را در کنار هم فراهم نمائیم و هم شروعی باشد بر اهتمام بیشتر نسبت به برگزاری برنامه های ویژه دانشجویان متأهل. دکتر فرزانه پور همچنین تأکید کرد: معاونت فرهنگی و اجتماعی با همکاری معاونت دانشجویی دانشگاه باید در تسهیل امر ازدواج، فرزندآوری و نیازهای دانشجویان متأهل توجه بیشتری داشته باشد.

در ادامه، گروه موسیقی سنتی آفرین به اجرای موسیقی اصیل ایرانی و خراسانی پرداخت، سپس حجه الاسلام اسداللهی، در حوزه روابط زن و شوهر، نیازهای متقابل، و طلاق عاطفی نکاتی را ایراد نمود و راهنمایی های لازم را بیان کرد.

پس از اقامه نماز جماعت، مدیحه سرایی به مناسبت سالروز ازدواج حضرت علی و زهرا سلام الله علیهما توسط مداح اهل بیت (ع) علی داوطلب صورت گرفت و برنامه ای با محوریت مهارت های ارتباطی زن و شوهر توسط مرکز مشاوره دانشگاه اجرا شد.

در حاشیه برنامه ها، ویژه فرزندان نیز مسابقه نقاشی، سرگرمی و بازی های نشاط آور اجرا شد.

در پایان، به هر زوج بسته محتوایی پیرامون زندگی زناشویی و هدیه ای به رسم یادبود تقدیم شد و مهمانان پس از صرف شام بدرقه شدند.

آخرین ویرایش۰۳ تیر ۱۴۰۲