جلسه توجیهی و آشنایی با «رویداد ملی نما» (نوآوری مشارکت های اجتماعی)

۰۵ تیر ۱۴۰۲ | ۱۰:۵۴ کد : ۲۴۴۴۷ اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۲۳۹

در راستای فعالیت های مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی، جلسه توجیهی و آشنایی با «رویداد ملی نما» (نوآوری مشارکت های اجتماعی) یکشنبه 4 تیرماه 1402 با شرکت دبیران و اعضای انجمن های علمی و کانون های فرهنگی، هنری و اجتماعی دانشگاه بیرجند برگزار شد.

این نشست مجازی با حضور دکتر ماکویی، از معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان، مهدی قناد، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی، فاطمه شکوهیان، رئیس گروه مشارکت های اجتماعی این اداره کل و دکتر واعظ زاده، مدیر اجتماعی دانشگاه بیرجند برگزار گردید. در ابتدای این نشست دکتر واعظ زاده، مدیر اجتماعی دانشگاه، ضمن تسلیت ایام سوگواری شهادت امام محمدباقر(ع)، از مشارکت و همراهی اداره کل ورزش و جوانان خراسان جنوبی در برگزاری برنامه های انجام شده در حوزه های اجتماعی در سطح دانشگاه تقدیر و تشکر نمود.

در ادامه نشست، مهدی قناد، معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی، ضمن تشکر از برگزارکنندگان این نشست توضیحات کلی درخصوص برگزاری رویداد ملی نما ارائه نمودند. دکتر ماکویی، میهمان ویژه وزارت ورزش و جوانان نیز در این نشست هدف اصلی از برگزاری این رویداد را که با مشارکت سازمان ها و نهادهای کشور برگزار می گردد، در واقع، حمایت از طرح ها و ایده های جوانان نوآور و خلاقی که برای حل مسائل و مشکلات اجتماعی جامعه دغدغه مند و فعال هستند بیان نمود.

در ادامه جلسه، فاطمه شکوهیان، رئیس گروه مشارکت های اجتماعی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان جنوبی نیز ضمن تشرح کامل رویداد ملی نما، پیشنهاداتی برای شرکت در این رویداد برای دانشجویان شرکت کننده ارائه نمود. خاطر نشان می گردد این رویداد ملی تا 15 تیرماه 1402 تمدید شده است و جوانان 18 تا 25 سال در قالب گروه های 3 تا 5 نفره می توانند با مراجعه به سایت این جشنواره نسبت به ثبت نام و ثبت طرح ها و ایده های خود اقدام نمایند.

وب سایت جشنواره: https://namaevent.com

آخرین ویرایش۰۵ تیر ۱۴۰۲