نشست صمیمانه معاون فرهنگی و اجتماعی با جمعی از استادان و کارکنان دغدغه‌مند فرهنگی دانشگاه

۲۵ تیر ۱۴۰۲ | ۲۲:۵۸ کد : ۲۴۶۳۲ اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۹۲۵

جمعی از استادان و کارکنان دغدغه‌مند فرهنگی دانشگاه روز یکشنبه، ۲۵ تیرماه ۱۴۰۲ به مناسبت روز عفاف و حجاب و در آستانه ماه محرم و دهه امر به معروف و نهی از منکر، با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دیدار کردند.
در این دیدار دکتر حسین فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن خیر مقدم به حاضران، گزارش مختصری از اقدامات دانشگاه در حوزه عفاف و حجاب ارائه کردند و با تشکر از تشکیل گروه همکاران دغدغه‌مند فرهنگی، این گروه خودجوش را بازوی مشورتی و اجرایی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دانست که حتماً از پیشنهادات و راهکارهای این گروه در برنامه‌ریزی های آتی حوزه فرهنگی دانشگاه استفاده خواهد شد.
در ادامه دکتر عباس واعظ زاده، مدیر امور اجتماعی دانشگاه، بخشی از برنامه‌های آینده معاونت فرهنگی و اجتماعی را در حوزه عفاف و حجاب و دکتر مژگان خیرالهی، عضو هیئت علمی گروه صنایع دستی و دبیر کارگروه عفاف و حجاب معاونت فرهنگی، گزارش مختصری از فعالیت‌های این کارگروه ارائه کردند. 
در این دیدار، دکتر یدالله واقعی، عضو هیئت علمی گروه آمار، دکتر محمدمهدی دیانی، عضو هیئت علمی گروه معارف، خانم روستا، مدرس گروه معارف و دکتر وحیده حسامی، عضو هیئت علمی گروه فرش و مشاور امور بانوان ریاست دانشگاه به بیان نظرات و راهکارهای پیشنهادی خود در این حوزه پرداختند.

آخرین ویرایش۲۵ تیر ۱۴۰۲