افتتاح نمایشگاه حمایت از توانمندی‌های های دانشجویان دانشگاه بیرجند

۱۹ آذر ۱۴۰۲ | ۲۰:۳۴ کد : ۲۶۲۲۹ اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۴۱۹

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند از افتتاح نمایشگاه حمایت از توانمندی‌های فرهنگی و هنری دانشجویان این دانشگاه با فعالیت ۱۰۰ غرفه خبر داد.

دکتر فرزانه پور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در افتتاحیه نمایشگاه حمایت از توانمندی های فرهنگی و هنری دانشجویان این دانشگاه گفت: در هفته فرهنگ دانشگاهی قرار داریم که چند سالی است برای دانشگاه بیرجند برگزار می شود و این نمایشگاه در جهت برنامه های هفته فرهنگ برگزار می شود.

او افزود: در هفته فرهنگ امسال 40 برنامه پیش بینی شده است که از ۱۸ تا ۲۲ آذر برگزار می شود. فرزانه پور اظهار کرد: محصولات غذایی، انواع گلیم و گلدوزی و کیف، صنایع دستی، نقاشی، طراحی، محصولات چوبی، سنگی، فلزی و سفالی از جمله تولیدات دانشجویان دانشگاه و بخش خصوصی است که در این نمایشگاه ارائه شده و به فروش می رسد.

معاون دانشگاه بیرجند با اشاره به همکاری دانشجویان و همکاران دانشکده هنر دانشگاه بیرجند در برپایی این دانشگاه اظهار کرد: حدود 100 غرفه در این نمایشگاه فعال است و دانشجویان توانمندی های خود را به نمایش می گذارند.

او بیان کرد: فنی و حرفه ای، تعاون روستایی و دانشگاه های استان در برپایی این نمایشگاه همکاری داشته اند و ریاست و معاونین دانشگاه بیرجند نیز نقش مهمی در برگزاری برنامه های هفته فرهنگ دانشگاه داشته اند.

دکتر فرزانه پور عنوان کرد: اگر بخواهیم دانشجویان پا به عرصه کار و کارآفرینی بگذارند نیازمند برپایی چنین نمایشگاه هایی هستیم و در این راه هم افزایی و مشارکت دستگاه های مختلف مهم است که در برپایی نمایشگاه توانمندی های دانشجویان، این مهم به خوبی دیده شد.

آخرین ویرایش۱۹ آذر ۱۴۰۲