نشست صمیمانه دانشجویان خوابگاه صدف با مسئولین معاونت فرهنگی و اجتماعی

۲۱ آذر ۱۴۰۲ | ۰۷:۴۶ کد : ۲۶۲۵۸ اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۸۳۲
به مناسبت هفته فرهنگ دانشگاهی، شورای فعالیت های فرهنگی خوابگاه های دانشجویی نشست صمیمانه دانشجویان خوابگاهی خوابگاه صدف را با هدف تعامل بیشتر و شنیدن مشکلات این دانشجویان، در تاریخ ۲۰ آذرماه از ساعت ۱۹ تا ۲۱ در محل نمازخانه خوابگاه صدف ۲ برگزار کرد.

در این نشست که با استقبال پر شور دانشجویان خوابگاهی مواجه شد، دکتر فرزانه پور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن توجه به خواسته های پیشین دانشجویان، افزود: تمام تلاش ما و سایر اعضای هیئت رئیسه دانشگاه در راستای برطرف کردن نواقص و مشکلات شما دانشجویان است.به ویژه دانشجویانی که غیر بومی بوده و از خانواده و وطن دور هستند.لذا حضور ما در محیط خوابگاه که با احیاء شورای فعالیت های فرهنگی خوابگاه ها همراه است، بیش از هر مسأله ای به دنبال رفع نواقص، معضلات و مشکلات فرهنگی و اجتماعی خوابگاه ها هستیم.اما سایر موضوعات را نیز با تمام توان پیگیری و دنبال خواهیم کرد.

سپس دکتر واعظ زاده، مدیر اجتماعی ضمن تبریک روز دانشجو به رسالت های معاونت فرهنگی و اجتماعی پرداخت و گفت: یکی از بهترین فرصت های بهره مندی دانشجویان در دوران دانشجویی حضور در برنامه های فرهنگی و اجتماعی است. معاونت فرهنگی و اجتماعی با برگزاری برنامه ها و اردوهای متعدد و متنوع ظرفیت بسیار خوبی برای استفاده دانشجویان است.

در ادامه نیز، حجة الاسلام چهکندی، کارشناس شورای فعالیت های فرهنگی خوابگاه ها به توضیح این شورا و اهم اهداف و فعالیت های آن پرداخت.

سیف الهی، رئیس اداره فرهنگی دانشگاه نیز دانشجویان را به فعالیت در کانون ها و انجمن های علمی دعوت کرد و در همین راستا اهم اهداف کانون های فرهنگی، هنری و مذهبی را تشریح کرد.

دکتر محمدی، مدیر فرهنگی دانشگاه که در ادامه این نشست به جمع اضافه شد نیز تأکید کرد از مهمترین دغدغه های ما در معاونت فرهنگی و اجتماعی استعدادیابی و زمینه سازی پرورش و استفاده از استعداد شما دانشجویان است و در همین راستا هر پیگیری لازم باشد انجام خواهیم داد.

سپس دانشجویان به بیان مشکلات، نیازمندی ها و مسائل خوابگاه ها پرداختند. از جمله مهترین مسائل مبتلابه، سرعت و حجم کم اینترنت، کمبود آب شیرین، سرو صدا و هنجارشکنی برخی دانشجویان، کمبود وسایل ورزشی و تفریحی، برگزاری اردوهای بیشتر، زمینه سازی یادگیری و اشتغال دانشجویان خوابگاهی بود.

این نشست که از ساعت 19:30 آغاز گردید تا 21:30 ادامه یافت و مقرر شد نشست با دانشجویان خوابگاه سرو در هفته آتی برنامه ریزی شود.

آخرین ویرایش۲۱ آذر ۱۴۰۲