بیست و یکمین دورۀ انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه بیرجند برگزار شد

۲۹ فروردین ۱۴۰۳ | ۱۰:۱۱ کد : ۲۷۳۸۷ اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۱۶۲
بیست و یکمین دورۀ انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه بیرجند برگزار شد

با توجه به اینکه در چندسال اخیر وضعیت نشریات دانشجویی دانشگاه نامطلوب بود و تنها دو نشریه فعال داشته ایم، این خبر امیدوار کننده است که اکنون دانشگاه بیرجند 25 نشریه جدید دارای مجوز دارد که بر اساس آئین نامه نشریات دانشجویی، 11 نشریه فعال و دارای شرایط شرکت در انتخابات مدیران مسئول می باشند.

از اسفندماه 1402 وضعیت کلیۀ نشریات در سامانه وزارت علوم به روزرسانی شده و امیدواریم در چشم انداز یکساله به بیش از 30 نشریه فعال برسیم.

بیست و یکمین دورۀ انتخابات مدیران مسئول نشریات دانشجویی دانشگاه بیرجند از تاریخ 20 اسفندماه 1402 با ثبت نام، کاندیداتوری و تبلیغات مدیران مسئول نشریات آغاز شد و در 28 فروردین ماه 1403 در بستر سامانه نشریات دانشجویی وزارت عتف با رأی گیری از مدیران مسئول نشریات به کار خود پایان داد.

مطابق با نتیجه رأی گیری؛ از مجموع 9 کاندید به ترتیب آقای مهدی جمالی از نشریه سپهر سیاست، آقای سینا محمدی از نشریه سمعک و خانم سیده کوثر خواجه از نشریه روان ترنسمیتر، بیشترین آراء را ازآن خود کردند که دو نفر اول عضو اصلی و نفر سوم عضو علی البدل کمیته ناظر بر نشریات دانشجویی دانشگاه محسوب می شوند.

آخرین ویرایش۲۹ فروردین ۱۴۰۳