برگزاری مراسم معارفه ی نو دانشجویان دانشکده ی فنی فردوس

۱۰ آبان ۱۴۰۰ | ۱۰:۰۹ کد : ۱۵۱۶۸ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۶۰۵

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بیرجند، مراسم معارفه ی نو دانشجویان دانشکده ی فنی و مهندسی فردوس در مورخ 08/08/1400 به صورت مجازی برگزار شد. دکتر تورانی؛ ریاست دانشکده فنی فردوس؛ در این جلسه ضمن تبریک فرا رسیدن سال تحصیلی جدید محضر دانشجویان از همراهی همکاران و دانشجویان در شرایط موجود تشکر و قدردانی کرد و از دانشجویان خواست تا با ارتباط مستمر با اساتید و پیگیری امور آموزشی از افت تحصیلی جلوگیری نموده و شرایط خوبی را برای خود و دانشگاه رقم زنند.

دکتر تورانی در بخشی از سخنانش به خرید خوابگاه پردیس دانشکده و دعوت از دکتر خامسان؛ ریاست دانشگاه بیرجند؛ برای پیگیری امور دانشکده پرداخت و یادآور شد با قول مساعد ریاست دانشگاه بیرجند تجهیز خوابگاه به زودی انجام خواهد شد.

در ادامه، معاون محترم آموزش دانشکده ، به بیان آیین نامه ها و قوانین آموزشی پرداخت. سپس معاون اداری و مالی و مدیر گروه های آموزشی نیز  موضوعات و موارد حوزه ی کاری خود را تشریح نمودند.

در این جلسه پس از معارفه دانشجویان جدیدالورود، به سوالات دانشجویی در حوزه های مختلف پاسخ داده شد. دکتر مهدی تورانی با توجه به طرح سوالی در مورد حضوری شدن آموزش در دانشگاه ها، یادآور شد ما تابع مصوبات ستاد مبارزه با کرونا و وزارت علوم هستیم ولی خاضعانه از دانشجویان خواستاریم تا در خصوص واکسیناسیون اهتمام ویژه داشته باشند. از جمله سوالات پرتکرار دانشجویان، نحوه استفاده از خوابگاه پرمتقاضی پردیس بوده که در این مورد، تورانی خاطر نشان کرد پیشنهاد اولیه، با توجه به هزینه های کمتر خوابگاه پردیس، بر اساس سنوات، معدل و پیشرفت تحصیلی خواهد بود که البته تصمیم گیری نهایی تا زمان حضوری شدن دانشگاه ها به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.

آخرین ویرایش۱۱ آبان ۱۴۰۰