بازدید آقای دکتر فرزانه پور؛ سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند؛ از دانشکده فنی و مهندسی فردوس

۰۱ تیر ۱۴۰۱ | ۰۸:۲۳ کد : ۱۹۱۸۶ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۱۹۹

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر حسین فرزانه پور در مورخ 31/03/1401 از دانشکده فنی و مهندسی فردوس بازدید نمود.

دکتر فرزانه پور که در این سفر توسط خانم موحدی و آقای حداد همراهی می شد در بدو ورود مورد استقبال مهندس زال حسینی؛ معاون اداری و مالی دانشکده؛ و دکتر مهدی تورانی؛ ریاست دانشکده فنی و مهندسی فردوس؛ قرار گرفت و در حوزه ی ریاست دانشکده در یک نشت صمیمی با حضور مسئولین و همکاران دانشکده شرکت کرد.

دکتر تورانی ضمن عرض خیر مقدم و خداقوت از معاون محترم فرهنگی دانشگاه و مسئولین ذیربط با توجه به حساسیت و ظرافت مسائل فرهنگی از سرعت در صدور مجوزها و هماهنگی های لازم به جهت برگزاری برنامه های فرهنگی تشکر و قدردانی نمود.

مهندس زال حسینی نیز در این نشست گزارشی از سابقه و قدمت تاریخی و فرهنگی شهر فردوس ارائه نمود و موفقیت دانشکده فنی و مهندسی در عرصه ی فرهنگی را مرهون زحمات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دانست. معاون اداری و مالی دانشکده اظهار امیدواری کرد، تفاهم، همدلی و همفکری مسئولین دانشکده با معاونت فرهنگی و به طور کلی دانشگاه، کما فی السابق منشاء خیرات و برکات برای دانشگاه، دانشکده و دانشجویان باشد.

دکتر حسین فرزانه پور در این نشست و دیدار صمیمی که به ابتکار معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شده بود ضمن سلام و درود به محضر شهدا و گرامی داشت یاد و خاطره ی شهید چمران و آرزوی سلامتی برای مقام معظم رهبری، خدمت در عرصه ی فرهنگی را یک دین دانست. سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تاکید کرد طبق فرمایش مقام معظم رهبری(حفظه اله) باید به مقوله ی فرهنگ توجه مضاعف شود. کار فرهنگی کار حساس و ظریفی است که بی تدبیری در آن عواقب بدی را به دنبال خواهد داشت. دکتر فرزانه پور دانشگاه را محل تعامل سه قشر دانشجو، استاد و کارکنان دانست که کار فرهنگی در آن باید متوجه هر سه قشر باشد و خروجی کار فرهنگی در این عرصه باید به هم افزایی بینجامد. فرزانه پور در این نشست به همه ی همکاران توصیه کرد با توجه به اینکه شخصیت فکری و فرهنگی دانشجو در دانشگاه شکل می گیرد سعی و تلاش کنید ظرافت های کار فرهنگی را درک کنید تا خدمت شما بهترین خدمت ها باشد. در پایان دکتر فرزانه پور از فعالیت ها و اقدامات فرهنگی دانشکده فنی و مهندسی فردوس تشکر کرد و به پاس این خدمات لوح تقدیری را خدمت همکاران دانشکده تقدیم نمود.

شایان ذکر است دکتر فرزانه پور و همراهان از ظرفیت ها و پتانسیل های فرهنگی، تفریحی، اقامتی، گردشگری و قنات بلده فردوس بازدید به عمل آوردند.

 

آخرین ویرایش۰۱ تیر ۱۴۰۱