اهدای بخشی از تجهیزات کارگاه مدار فرمان و الکترونیک دانشکده فنی و مهندسی به هنرستان شهید باهنر فردوس

۱۴ تیر ۱۴۰۱ | ۱۳:۲۳ کد : ۱۹۳۵۰ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۱۳۶۱
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، دانشکده فنی و مهندسی فردوس در اقدامی حرفه ای و پسندیده بخشی از تجهیزات کارگاه مدار فرمان و کارگاه الکترونیک گروه برق را به هنرستان فنی شهید باهنر اهدا کرد.

 

دکتر مهدی تورانی؛ ریاست دانشکده فنی و مهندسی فردوس؛ در دیدار مسئولین هنرستان فنی شهید باهنر شهرستان اعلام کرد با توجه به موافقت هیات رئیسه دانشگاه بیرجند و در راستای تعامل با اداره آموزش و پرورش شهرستان و نیز تحقق رسالت دانشکده که امکان هر چه بیشتر تربیت نیروی انسانی کارآمد جهت ورود به بازارکار و دانش آموزان توانمند برای ورود به دانشگاه ها می باشد، گروه برق دانشکده بخشی از تجهیزات کارگاه های مدار فرمان و کارگاه الکترونیک خود را به هنرستان فنی شهید باهنر اهدا نمود. تورانی در این دیدار اظهار امیدواری کرد این گونه اقدامات بتواند در تقویت علمی و عملی دانش آموزان این مرز و بوم و در تربیت نیروی انسانی کارآمد مفید فایده باشد.

مهندس سروری؛ ریاست هنرستان فنی شهید باهنر؛ نیز در این دیدار از اقدام حرفه ای و پسندیده مسئولین دانشکده فنی و مهندسی تشکر و قدردانی نمود و خاطر نشان کرد این گونه تعاملات بتواند زیرساخت و توانمندی بالقوه هنرستان فنی را تقویت نماید. 

آخرین ویرایش۱۴ تیر ۱۴۰۱