برگزاری جلسه ی پرسش و پاسخ با حضور معاون آموزشی دانشگاه بیرجند در دانشکده فنی و مهندسی فردوس

۰۷ آذر ۱۴۰۱ | ۱۰:۵۴ کد : ۲۱۳۶۶ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۳۱۱
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند جلسه ی پرسش و پاسخ با حضور دکتر حسینی واشان؛ معاونت محترم آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بیرجند؛ در مورخ ۱۴۰۱/۰۹/۰۵ در محل دانشکده ی فنی و مهندسی فردوس برگزار گردید.

دکتر مهدی تورانی؛ ریاست دانشکده فنی و مهندسی فردوس؛ در این دیدار ضمن عرض خیر مقدم و خوش آمد گویی، از حضور دکتر حسینی در جمع دانشجویان، اساتید و دانشجویان تشکر کرد. سپس به گزارشی از وضعیت آموزشی دانشجویان دانشکده بویژه مشکلات دانشجویان دارای مغایرت معدل پرداخت . لازم به ذکر است دکتر تورانی با اشاره به نامه ارسالی خود در نقد شیوه اجرایی پذیرش دانشجو از طرف سازمان سنجش، پیشنهاداتی را در این زمینه ارائه نمود.

در ادامه دانشجویان با بیان نظرات خود، چالش های موجود را با تاکید بر مساعدت دانشگاه در زمینه عدم لغو قبولی دانشجویان مغایرت معدل ابراز داشتند.

دکتر حسینی واشان نیز ضمن تبریک هفته بسیج به سوالات و پرسش های مطرح شده از سوی دانشجویان خصوصاً در رابطه با لغو قبولی برخی دانشجویان به دلیل مغایرت معدل توضیحاتی داد و یاداور شد دانشگاه در این زمینه اقدامات متعددی مانند چندین جلسه با مسئولین سازمان سنجش و مکاتبات مختلف جهت رفع مشکل دانشجویان و ماندگاری آن ها در دانشکده فنی فردوس انجام داده است.

آخرین ویرایش۰۷ آذر ۱۴۰۱