سرپرست دانشکده فنی و مهندسی فردوس با امامت محترم جمعه دیدار کرد

۱۷ مهر ۱۴۰۲ | ۱۴:۰۹ کد : ۲۵۳۳۳ اخبار دانشکده
تعداد بازدید:۲۳۸
به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، دکتر محمد زاده؛ سرپرست دانشکده فنی و مهندسی؛ با امامت محترم جمعه شهر فردوس در روز یکشنبه مورخ ۱۸/۰۷/۱۴۰۲ دیدار کرد.

به گزارش روابط عمومی و اطلاع رسانی دانشگاه بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین شاکری، امام جمعه فردوس در این دیدار ضمن تبریک و تشکر به جهت قبول مسئولیت و آرزوی موفقیت و بهروزی برای ایشان و سایر خدمتگزاران به این خطه اسلامی به فراهم نمودن بستر برای حضور دانشجو و مسائل آموزشی، خوابگاهی، فرهنگی، فوق برنامه و تربیت بدنی و اینکه فردوس یک شهر دانشجویی است و باید تلاش کرد تا دانشجو در طول مدت حضور در این شهر از خلاءهای عاطفی و غیره رنج نبرد اشاره کرد و گفت: طبق فرمایش حضرت امیرالمومنین(ع) خودتان را میزان قرار دهید. در پایان حجت الاسلام و المسلمین شاکری از حضور دکتر محمدزاده در دفتر امامت جمعه تشکر کرد و یادآور شد آماده تعامل برای پیشرفت آموزش عالی در فردوس هستیم.
همچنین دکتر محمدزاده نیز در این دیدار ضمن تشکر از امامت محترم جمعه انگیزه‌ی خود از قبول مسئولیت را پیشبرد زیر بنای آموزش عالی در شهر فردوس و توسعه‌ همه جانبه‌ی دانشکده‌ی فنی و مهندسی در سایه‌ی تعامل، همدلی و بهره گیری از خرد جمعی برای رسیدن به تراز دانشگاه اسلامی اعلام کرد.
گفتنی است: در این دیدار علی زال حسینی؛ معاون اداری و مالی دانشکده نیز گزارشی از وضعیت موجود دانشکده ارائه کرد.

آخرین ویرایش۱۷ مهر ۱۴۰۲