شرح وظایف:

تعداد بازدید:۳۳۸۹
شرح وظایف:

وظایف مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه:

  1. برنامه ریزی و مدیریت دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه
  2. اداره کلیه امور آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه با هماهنگی معاونت آموزشی دانشگاه
  3. اصلاح و تدوین آیین‌نامه‌ها، شیوه‌نامه‌ها، دستورالعمل‌های دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه 
  4. نظارت بر اجرای مقررات و آئین نامه های آموزشی دورههای تحصیلات تکمیلی
  5. نظارت بر حسن اجرای برنامه ها و فعالیتهای آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی و ارزیابی آنها
  6. تشکیل و تنظیم دستور جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  7. اجرای مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  8. پیگیری امور مرتبط به امور فرصت تحقیقاتی دانشجویان دکتری
  9. نظارت بر اعلام ظرفیت‌های کارشناسی ارشد و دکترا و ورود آنها در پرتال سازمان سنجش

وظایف شورای تحصیلات تکمیلی:

  • همکاری با مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه در جهت ایجاد زمینه های اجرایی مصوبات شورای دانشگاه، تصمیمات هیئت رئیسه و آئین نامه ها و برنامه های مصوب
  • برنامه های آموزشی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری
  • بررسی آئین نامه های تحصیلات تکمیلی و اظهار نظر درباره آنها
  • پیشنهاد طرح های مناسب آموزشی غیر رسمی کوتاه مدت و بلند مدت به شورای دانشگاه
  • برآورد ظرفیت پذیرش دانشجوی جدید در دوره های تحصیلات تکمیلی و ارائه آن به شورای دانشگاه
  • بررسی و اظهار نظر درباره مسائلی که توسط شورای دانشگاه یا مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه به شورا ارجاع می شود.

 

آخرین ویرایش۰۸ تیر ۱۴۰۳