شرح وظایف:

تعداد بازدید:۲۶۶۱

وظایف مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه:

  • برنامه ریزی و مدیریت دوره های تحصیلات تکمیلی در دانشگاه
  • اداره کلیه امور آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه با هماهنگی معاونت آموزشی دانشگاه
  • اصلاح و تدوین آیین‌نامه‌ها، شیوه‌نامه‌ها، دستورالعمل‌های دوره های تحصیلات تکمیلی دانشگاه 
  • نظارت بر اجرای مقررات و آئین نامه های آموزشی دورههای تحصیلات تکمیلی
  • نظارت بر حسن اجرای برنامه ها و فعالیتهای آموزشی دوره های تحصیلات تکمیلی و ارزیابی آنها
  • تشکیل و تنظیم دستور جلسات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  • اجرای مصوبات شورای تحصیلات تکمیلی دانشگاه
  • پیگیری امور مرتبط به امور فرصت تحقیقاتی دانشجویان دکتری
  • نظارت بر اعلام ظرفیت‌های کارشناسی ارشد و دکترا و ورود آنها در پرتال سازمان سنجش

 

وظایف شورای تحصیلات تکمیلی:

  • همکاری با مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه در جهت ایجاد زمینه های اجرایی مصوبات شورای دانشگاه، تصمیمات هیئت رئیسه و آئین نامه ها و برنامه های مصوب
  • برنامه های آموزشی دوره های کارشناسی ارشد و دکتری
  • بررسی آئین نامه های تحصیلات تکمیلی و اظهار نظر درباره آنها
  • پیشنهاد طرح های مناسب آموزشی غیر رسمی کوتاه مدت و بلند مدت به شورای دانشگاه
  • برآورد ظرفیت پذیرش دانشجوی جدید در دوره های تحصیلات تکمیلی و ارائه آن به شورای دانشگاه
  • بررسی و اظهار نظر درباره مسائلی که توسط شورای دانشگاه یا مدیر تحصیلات تکمیلی دانشگاه به شورا ارجاع می شود.

 

آخرین ویرایش۲۹ مرداد ۱۳۹۹