هشتمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی چالش‌های فناوری اطلاعات شریف برگزار می‌شود

۲۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۱:۲۳ کد : ۲۴۳۲۵ اخبار اطلاعیه
تعداد بازدید:۲۸۲
هشتمین دوره مسابقات چالش‌های فناوری اطلاعات کشور با عنوان «ICT Challenge۸» توسط دانشگاه صنعتی و گروه فناوری اطلاعات شریف Sharif ICT Group و با حمایت استراتژیک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و مرکز نوآوری فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه صنعتی شریف، ۲۱ و ۲۲ تیر ماه سال ۱۴۰۲ به صورت حضوری و در محل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
هشتمین دوره مسابقات برنامه‌نویسی چالش‌های فناوری اطلاعات شریف برگزار می‌شود

هدف اصلی برگزاری این مسابقات شناسایی برنامه نویسان و تیم‌های توانمند در کسب و کارهای مبتنی برICT و اتصال آن‌ها به بازار کار است.

ثبت نام در این مسابقات به صورت رایگان است و از ابتدای تیر ماه آغاز خواهد شد. 

شرکت کنندگان در این مسابقات بدون هیچ محدودیتی در رشته تحصیلی و دانشگاه، محل اقامت، سن، جنسیت و … در این رویداد شرکت خواهند کرد و توانایی‌های خود را در برنامه‌نویسی و حل چالش‌های موجود در حوزه فناوری اطلاعات کشور به مسابقه خواهند گذاشت. 

این رویداد فقط یک مسابقه نیست، بلکه محیطی برای آموزش شرکت کنندگان در مسابقه به صورت عملی و با مواجه با چالش‌های واقعی فراهم می‌آورد. 

در این مسابقه، شرکت کنندگان‌ها با شرکت‌های بزرگ حوزه فناوری اطلاعات آشنا شده و فرصت‌های شغلی مناسب برایشان ایجاد میشود. همچنین میتوانند توانمندی‌های خود را در رقابتی سالم با دیگران محک بزنند و نقاط قوت و ضعف خود را بیابند. 

لازم به ذکر است برای انتخاب چالش‌های مسابقه، کمیته فنی که مجموعه‌ای از شرکت‌های بزرگ و فعال در حوزه فناوری اطلاعات می‌باشند تشکیل می‌شود. 

اعضای این کمیته چالش‌ها و مسائل مد نظر خود را جهت ارائه در مسابقه مطرح می‌کنند و در آخر مسائل مطرح شده تحت یک سری قوانین خاص در مسابقات ارائه خواهند شد. 

با توجه به چالش‌های انتخاب شده، افراد فعال در حوزه مورد نظر، افراد مستعد و دارای ایده‌های خلاقانه و نوآورانه در راستای حل چالش مطرح شده جهت شرکت در رویداد شناسایی شده و دعوت می‌شوند. 

مسابقات طی دو روز برگزار می‌شود. روز اول مسابقات مخصوص بررسی توانایی حل مسئله شرکت کنندگان می‌باشد و روز دوم مخصوص اجرای مراحل داوری و اختتامیه مسابقات است. 

افراد برتر در اختتامیه رویداد جوایز خود را دریافت خواهند کرد. 

داورها و مربی‌ها در طول مسابقه علاوه بر داوری تیم‌ها و اشاره به اشتباهات و اشکالات، مشاوره‌های لازم را به آن‌ها خواهند داد و این خود موقعیت یادگیری در محیطی صمیمی و دوستانه به صورت کاملا عملی را فراهم خواهد کرد. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام به وبسایت زیر مراجعه بفرمایید.

http://ictchallenge.sharif.ir

شماره تماس دبیرخانه

۰۲۱-۶۶۰۲۸۹۶۳-۵

آخرین ویرایش۲۳ خرداد ۱۴۰۲