اطلاعیه دانشگاه بیرجند در خصوص دعوت‌شدگان به مرحله دوم (مصاحبه) آزمون دکتری تخصصی کد رشته محل‌های مختلف در سال ۱۴۰۱

۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ | ۰۷:۱۹ کد : ۱۸۵۹۶ اطلاعیه اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۱۲۴۰۰
اطلاعیه دانشگاه بیرجند در خصوص دعوت‌شدگان به مرحله دوم (مصاحبه) آزمون دکتری تخصصی کد رشته محل‌های مختلف در سال ۱۴۰۱

داوطلبان محترم:

ضمن تبریک صمیمانه به دلیل پذیرش در آزمون کتبی (مرحله اول) و آرزوی توفیق در مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی)، ضروری است جهت ثبت‌نام و مصاحبه، کلیه موارد ذکر شده در این اطلاعیه را با دقت مطالعه نماید.

 

  • داوطلبان می‌بایست برای ثبت‌نام از تاریخ 1401/02/31 تا 1401/03/04 به آدرس phdinterview.birjand.ac.ir مراجعه نموده و پس از ورود و واریز وجه بصورت برخط (آنلاین)، بقیه مراحل ثبت‌نام انجام شود.
  • فرآیند مرحله دوم آزمون دکتری تخصصی (مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی) در دانشگاه بیرجند به صورت حـضـوری برگزار خواهد شد.
  • تاریخ‌ها و محل مصاحبه هر رشته-گرایش مطابق برنامه زمانی مشخص شده دانشگاه بیرجند در فایل "جدول زمان‌بندی مصاحبه" انجام خواهد شد. (فایل این جدول در انتهای این اطلاعیه به همراه نقشه دانشگاه بیرجند-پردیس شوکت‌آباد قابل دسترسی و مشاهده می‌باشد.)
  • ضروری است داوطلب جهت مصاحبه حضوری در یکی از تاریخهای مشخص شده مطابق فایل "جدول زمان‌بندی مصاحبه" به دانشگاه بیرجند مراجعه نماید.
  • محل مصاحبه تمامی رشته-گرایش‌های مهندسی کشاورزی در پردیس امیرآباد و مابقی رشته-گرایش‌ها در پردیس شوکت‌آباد برگزار خواهد شد.
  • ضروری است داوطلب فرم شماره (1) را با دقت تکمیل (تایپ) کرده و در روز مصاحبه، این فرم و اصل مدارک را به رئیس جلسه مصاحبه تحویل دهد.
  • در صورت هر گونه سوال در خصوص مدارک ثبت‌نام، می‌توانید با شماره تلفن 05631023212 (آقای شهبازی-کارشناس تحصیلات تکمیلی) در روزهای اداری (شنبه تا چهارشنبه) از ساعت 9 صبح تا 14 عصر تماس گیرید.
  • در صورت نیاز به هماهنگی و رفع سوالات در زمینه مصاحبه، با مدیرگروه مربوطه تماس گیرید. نام و شماره تلفن مدیرگروه در فایل "جدول زمان‌بندی مصاحبه" مشخص شده است.

مدارک مورد نیازی که می‌بایست داوطلبان محترم برای انجام مصاحبه در سامانه ثبت‌نام بارگذاری نمایند:

  1. فرم مشخصات فردی تکمیل شده
  2. تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  3. اصل مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی موقت (مختص داوطلبانی که فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد می‌باشند.)
  4. کارنامه ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد
  5. اصل مدرک کارشناسی یا گواهی موقت
  6. ریزنمرات مقطع کارشناسی 
  7. داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 1401/06/31 در مقطع کارشناسی ارشد دانش‌آموخته خواهند شد، لازم است اصل گواهی معدل تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 1400/11/30 را به جای اصل مدرک یا گواهی موقت در قسمت مدرک بارگذاری نمایند.
  8. آن دسته از داوطلبان که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی را نیز بارگذاری نمایند.
  9. یک نسخه از پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد دانش‌آموخته
  10. مقالات ISI، علمی پژوهشی و علمی ترویجی
  11. مقالات کنفرانسی، همایش‌ها و سمینارهای علمی به همراه گواهی ارائه مقاله
  12. توصیه‌نامه علمی از دو نفر از اساتید دوره کارشناسی ارشد
  13. گواهی ثبت اختراع تایید شده توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی کشور
  14. گواهی برگزیدگی در جشنواره‌های معتبر علمی
  15. ارائه حکم استخدامی اعضای هیات علمی (مربی) و یا ارائه گواهی معتبر مبنی بر عضو هیات علمی رسمی آزمایشی و یا رسمی قطعی وزارت متبوع بوده و گواهی به تایید بالاترین مقام مسئول رسیده باشد. (برای داوطلبانی که از سهمیه مربی استفاده می‌کنند) معرفی نامه مرکز جذب و امور هیات علمی مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی برای مربیان دانشگاه آزاد
  16. گواهی قبولی نمره زبان انگلیسی (در صورت داشتن گواهی) در آزمون‌های معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ( MSRT،TOFEL IELTS، TOLIMO)

قابل توجه فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان دانشگاه بیرجند:

  • جهت دریافت ریز نمرات خود، از طریق ورود به سامانه puya.birjand.ac.ir (نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز وورد: کد ملی) اقدام نمایند.
  • جهت دریافت گواهی معدل، پس از ورود به سامانه puya.birjand.ac.ir و قسمت درخواست‌های آموزشی نسبت به ثبت «درخواست فرم گواهی معدل (جهت پذیرفته‌شدگان دکتری)» اقدام نمایند و پس از تایید آن توسط کارشناس آموزش، گواهی را دریافت نمایند.

فایلهای مورد نیاز:(جهت دانلود روی فایل مورد نظر کلیک کنید.)

آخرین ویرایش۰۴ خرداد ۱۴۰۱