از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، جشن ویژه دانشجویان نو ورود۱۳۹۹ برگزار شد

۲۴ آذر ۱۳۹۹ | ۲۱:۴۰ کد : ۱۱۰۳۹ اخبار اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۲۵۶۳
جشن ویژه دانشجویان نوروددانشگاه بیرجند بصورت مجازی برگزار شد

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، جشن ویژه دانشجویان نورود شامگاه یکشنبه 23 آذرماه بصورت مجازی برگزار شد.

دکتر علی زنگوئی معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در ابتدای این جلسه ضمن خیرمقدم به دانشجویان نورود، گفت:شما دانشجویان آخرین سال قرن 14 هستید.وی ضمن بیان این نکته که دانشجویان نورود در امسال بدلیل شرایط خاص کرونایی امکان حضور در دانشگاه را نداشتند، گفت: سعی داشتیم طبق روال همه ساله این جشن را بصورت حضوری برگزار کنیم، اما بدلیل ادامه دار شدن این شرایط، تصمیم گرفتیم بصورت مجازی این جشن را برگزار کنیم. وی در ادامه خاطر نشان کرد: دانشجویان علاوه بر مهارتهای مربوط به رشته تخصصی خود، با حضور در تشکلهای معاونت فرهنگی و اجتماعی می توانند نسبت به یادگیری سایر مهارتهای مورد علاقه خود اقدام نمایند. دکتر علی زنگوئی، از دانشجویان خواست با عضویت و حضور در مجموعه معاونت فرهنگی و اجتماعی نسبت به فرهنگ و دانش شخصی خود توجه ویژه ای داشته باشند.

در ادامه این جلسه، دکتر احمد خامسان، رئیس دانشگاه بیرجند ضمن تبریک به مناسبت ورود به دانشگاه بیرجند،گفت: ما در دانشگاه بیرجند تلاش می کنیم شرایط مناسب برای رشد و بالندگی شما دانشجویان را فرهم کنیم.وی ضمن معرفی ویژگیهای دانشگاه بیرجند گفت: در دانشگاه بیرجند،ما تمام شرایط برای شکوفایی استعدادها را فرهم کرده ایم و به دانشجویان این دانشگاه اعلام می کنم که به آینده امیدوار باشید. دکتر خامسان ضمن بیان شرایط موجود،تاکید کرد: همکاران ما در دانشگاه بیرجند تمامی شرایط جهت ورود شما عزیزان به دانشگاه را فراهم کرده بودیم، اما متاسفانه بدلیل شرایط کرونا،فعلا از حضور شما در دانشگاه محروم هستیم.

پخش کلیپ سخنرانی مسئولان دانشگاه و اعلام شرایط بخشهای آموزشی، پژوهشی و مذهبی دانشگاه،مسابقه، موسیقی و بخش طنز از دیگر بخشهای این جشن بود.   

شایان ذکر است این مراسم از طریق سامانه آموزش الکترونیک دانشگاه و همچنین رسانه آپارات و با حضور حدود 800 دانشجو برگزار شد.

آخرین ویرایش۰۱ دی ۱۳۹۹