مرحله دوم پذیرش دانشجویان دکتری تخصصی ۱۴۰۲

اطلاعیه دانشگاه بیرجند در خصوص دعوت‌شدگان به مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلب) آزمون دکتری تخصصی کد رشته محل‌های مختلف در سال ۱۴۰۲

۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ | ۱۳:۰۲ کد : ۲۳۹۴۱ اطلاعیه
تعداد بازدید:۱۶۱۴۶
اطلاعیه دانشگاه بیرجند در خصوص دعوت‌شدگان به مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری داوطلب) آزمون دکتری تخصصی کد رشته محل‌های مختلف در سال ۱۴۰۲

داوطلبان محترم:

ضمن تبریک صمیمانه به دلیل پذیرش در آزمون کتبی (مرحله اول) و آرزوی توفیق در ادامه مراحل، ضروری است جهت مرحله دوم (مصاحبه و بررسی سوابق آموزشی، پژوهشی و فناوری)، کلیه موارد ذکر شده در این اطلاعیه را با دقت مطالعه نموده و به انجام رساند.

 

  • مرحله دوم پذیرش داوطلبان دکتری 1402 در دو بخش ثبت نام غیرحضوری و مراجعه حضوری برگزار خواهد شد.   
  • در بخش ثبت نام غیرحضوری، داوطلبان می‌بایست از تاریخ 1402/03/02 تا یک روز قبل از روز سوم مصاحبه به آدرس phdinterview.birjand.ac.ir مراجعه نموده و پس از ورود و واریز وجه بصورت برخط (آنلاین)، بقیه مراحل ثبت‌نام غیرحضوری را انجام دهد.
  • در بخش مراجعه حضوری، لازم است داوطلبانی که ثبت نام غیرحضوری را انجام داده اند مطابق برنامه زمانی مشخص شده در فایل "جدول محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطه" به دانشگاه بیرجند مراجعه حضوری نمایند. در این فایل محل و زمان‌بندی مصاحبه رشته-گرایش های دکتری دانشگاه بیرجند به همراه شماره تماس مدیرگروه مربوطه ذکر شده است. 

مدارک مورد نیازی که می‌بایست داوطلبان محترم برای انجام مصاحبه در سامانه ثبت‌نام بارگذاری نمایند (تذکر: اصل این مدارک حتماً در روز مصاحبه جهت بررسی صحت آن باید همراه داوطلب باشد (مدارک بند 10، 11 و 12 الزام به همراه داشتن در روز مصاحبه ندارد و صرف بارگزاری مدرک در سامانه ثبت نام کفایت می کند)):

  1. فرم مشخصات فردی تکمیل شده (فرم شماره یک)
  2. تصویر تمامی صفحات شناسنامه و کارت ملی
  3. اصل مدرک کارشناسی ارشد یا گواهی موقت (مختص داوطلبانی که فارغ‌التحصیل مقطع کارشناسی ارشد می‌باشند.)
  4. کارنامه ریزنمرات مقطع کارشناسی ارشد
  5. اصل مدرک کارشناسی یا گواهی موقت
  6. ریزنمرات مقطع کارشناسی 
  7. کسانی که به دلائلی قادر به ارائه اصل مدرک یا مدارک مندرج در بندهای 3 تا 6 فوق نمی‌باشند، لازم است گواهی تأیید شده توسط دانشگاه یا مؤسسه آموزش عالی محل اخذ مدرک را به همراه داشته باشند.
  8. داوطلبانی که حداکثر تا تاریخ 1402/06/31 در مقطع کارشناسی ارشد دانش‌آموخته خواهند شد، لازم است اصل گواهی معدل تأیید شده توسط دانشگاه محل تحصیل، مربوط به معدل واحدهای گذرانده تا تاریخ 1401/11/30 را به جای اصل مدرک یا گواهی موقت در قسمت مدرک بارگذاری نمایند.
  9. آن دسته از داوطلبان که فارغ‌التحصیل دوره کارشناسی ناپیوسته می‌باشند علاوه بر مدرک کارشناسی ناپیوسته لازم است مدرک کاردانی را نیز بارگذاری نمایند.
  10. یک نسخه از پایان‌نامه دوره کارشناسی ارشد دانش‌آموخته
  11. مقالات ISI، علمی پژوهشی و علمی ترویجی
  12. مقالات کنفرانسی، همایش‌ها و سمینارهای علمی به همراه گواهی ارائه مقاله
  13. توصیه‌نامه علمی از دو نفر از اساتید دوره کارشناسی ارشد
  14. گواهی ثبت اختراع تایید شده توسط سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی کشور
  15. گواهی برگزیدگی در جشنواره‌های معتبر علمی
  16. گواهی قبولی نمره زبان انگلیسی (در صورت داشتن گواهی) در آزمون‌های معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ( MSRT،TOFEL IELTS، TOLIMO)
  17. داوطلبان متقاضی استفاده از سهمیه مربیان لازم است مدارک زیر را نیز بارگزاری نمایند (لازم به تاکید است مربیان دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی می‌بایست واجد شرایط مطابق توضیحات صفحه‌های 10 و 11 دفترچه راهنمای انتخاب رشته باشند):
    1. موافقت نامه دریافتی از دانشگاه محل استخدام مطابق الگوی فایل "فرم موافقت نامه ادامه تحصیل با استفاده از سهمیه مربیان" که به امضا و مهر معاون آموزشی آن دانشگاه رسیده است. (تبصره: مربیان دانشگاه آزاد اسلامی تنها با معرفی نامه صادره از سوی مرکز جذب و امور هیات علمی این دانشگاه امکان بهره مندی از این سهیمه را دارا می‌باشند.)
    2. ارائه حکم استخدامی اعضای هیات علمی (مربی) و یا ارائه گواهی معتبر مبنی بر اینکه داوطلب عضو هیات علمی رسمی آزمایشی و یا رسمی قطعی دانشگاه و موسسات آموزش عالی (دولتی و غیردولتی) و یا دانشگاه آزاد اسلامی است.

قابل توجه فارغ‌التحصیلان یا دانشجویان دانشگاه بیرجند:

  • جهت دریافت ریز نمرات خود، از طریق ورود به سامانه puya.birjand.ac.ir (نام کاربری: شماره دانشجویی و رمز وورد: کد ملی) اقدام نمایند.
  • جهت دریافت گواهی معدل، پس از ورود به سامانه puya.birjand.ac.ir و قسمت درخواست‌های آموزشی نسبت به ثبت «درخواست فرم گواهی معدل (جهت پذیرفته‌شدگان دکتری)» اقدام نمایند و پس از تایید آن توسط کارشناس آموزش، گواهی را دریافت نمایند.

فایلهای مورد نیاز:(جهت دانلود روی فایل مورد نظر کلیک کنید.)

آخرین ویرایش۰۹ خرداد ۱۴۰۲