پیام تشکر رئیس دانشگاه به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات و تبریک به نهمین رئیس جمهور منتخب مردم

۱۷ تیر ۱۴۰۳ | ۰۸:۲۹ کد : ۲۸۳۰۰ اخبار برگزیده
تعداد بازدید:۹۳۴
پیام تشکر رئیس دانشگاه به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات و تبریک به نهمین رئیس جمهور منتخب مردم

متن پیام تشکر رئیس دانشگاه به مناسبت حضور پرشور مردم در انتخابات و تبریک به نهمین رئیس جمهور منتخب مردم به شرح زیر است:

بسمه تعالی

اکنون که به لطف عنایات حضرت ولیعصر ارواحنا‌فداه، انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری با حضور چشمگیر و مسئولانه مردم عزیزمان به پایان رسیده، وظیفه می‌دانم مراتب تشکر و سپاسگزاری صمیمانه خود را تقدیم ملّت هوشیار و رشید ایران اسلامی، به ویژه مردمان ولایتمدار خراسان جنوبی نموده، و به پاس آگاهی، همّت و حق شناسی این ملّت بزرگ، جبین سپاس به آستان خداوند متعال بسایم.

این مشارکت عظیم مردمی پس از مصیبت سنگین فقدان رئیس جمهور شهید، نقشی حیاتی در آینده ایران و نظام مقدّس جمهوری اسلامی داشته و پاسخی هوشمندانه و قاطع به خنّاسانی است که در پی ایجاد محیط یأس‌آلود و نهایتاً فاصله انداختن میان مردم و نظام اسلامی بودند. مردم آگاه و مؤمن با حضور بی‌سابقه خود در انتخابات، به همه دنیا فهماندند که ملّت ایران همچنان بیدار و هوشیار و در صحنه و آماده صیانت از دستاوردهای بزرگ چندین ساله خود و پاسداری از حریم حرمت خون شهداست. 

همچنین لازم می‌دانم به رئیس جمهور منتخب‌مان جناب آقای دکتر مسعود پزشکیان تبریک عرض نموده و از خداوند متعال توفیق و تفضّل الهی را برای آن بزرگوار مسئلت می‌نمایم. رجاء واثق دارم ایشان در ادامه‌ی راه شهید رئیسی از ظرفیت‌های فراوان استان خراسان جنوبی و توانمندی‌های نیروهای جوان و متعهّد و ظرفیت‌های دانشی و پژوهشی دانشگاه بیرجند برای خدمت به مردم و پیشرفت این خطّه محروم استفاده خواهد نمود، ان‌شاءالله.
 

‎احمد لامعی گیو
‎رئیس دانشگاه

 

کلید واژه ها: پیام لامعی رئیس دانشگاه پزشکیان رئیس جمهور انتخابات

آخرین ویرایش۱۷ تیر ۱۴۰۳