برگزاری نخستین جلسه کمیته سیاست گذاری طرح ملی کمند

۰۷ بهمن ۱۳۹۸ | ۰۰:۱۳ کد : ۶۷۶۳ اخبار
تعداد بازدید:۳۲۵۱
نخستین جلسه کمیته سیاست گذاری طرح ملی کمند، در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند برگزارشد.
برگزاری نخستین جلسه کمیته سیاست گذاری طرح ملی کمند


نخستین جلسه کمیته سیاست گذاری جشنواره دانشجویی کمند پیش از ظهر روز گذشته و با حضور کلیه اعضا در محل سالن جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند برگزارشد. 
در ابتدای این نشست، دکتر زنگویی سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن بیان اهمیت و نقش زنان در جامعه،  بر آموزش دختران دانشجو و آماده سازی این بخش از جامعه دانشگاهی جهت ورود به بازارکار تاکید کرد. در ادامه موحدی دبیر محتوایی نخستین جشنواره دانشجویی طرح کمند، خلاصه ای از این طرح برای حاضرین در جلسه ارائه کرد. 
حمیدزاده، دبیر اجرایی این جشنواره ضمن بیان این مطلب که این جشنواره در جهت آماده سازی دانشجویان دختر سراسر کشور برگزار می شود، افزود: در این طرح که از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به ده دانشگاه از سراسر کشور ابلاغ شده است، و دانشگاه بیرجند نیز به عنوان یکی از ۱۰ دانشگاه منتخب، مجری این طرح شناخته شده است، گفت: کلیه دانشجویان دختر دانشگاههای استان، می توانند در یکی از محورهای هنر و صنایع دستی، بهداشت و سلامت، کشاورزی و دامپروری و ورزش و تربیت بدنی آثارخود را پس از فراخوان،  به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند. 
در ادامه حاضرین در جلسه،  به ارائه پیشنهادات خود در خصوص برگزاری هرچه مطلوب تر این رویداد پرداختند. 
شایان ذکر است، نخستین جشنواره  کار، مهارت و نوآوری دانشجویان دختر(کمند) بر اساس تفاهم نامه ای مابین اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارتعتف و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در اسفندماه ۹۸ برگزار خواهد شد.

آخرین ویرایش۰۷ بهمن ۱۳۹۸