سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور (دانشگاههای دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم) به صورت مجازی برگزار می شود.

۱۰ خرداد ۱۳۹۹ | ۱۱:۲۷ کد : ۸۱۷۸ اخبار
تعداد بازدید:۴۴۶۴

امورقرآنی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم؛

 ثبت نام در بخش معارفی و حفظ سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور(دانشگاه های دولتی و غیرانتفاعی تحت پوشش وزارت علوم) از روز شنبه 99/3/10 آغاز و تا 99/3/20ادامه خواهد داشت لذا متقاضیان می توانند جهت ثبت نام و دریافت نام کاربری به نشانی الکترونیکی quranst.pnu.ac.ir (بخش ثبت نام) مراجعه نمایند. آزمون (شامل 9 رشته معارفی و 4 رشته حفظ) در روز سه شنبه 99/3/27 به صورت مجازی برگزار خواهد شد. لازم به ذکر است در صورتیکه پذیرفته شدگان این مرحله در هر رشته آزمونی بیش از ظرفیت مجاز برای حضور در مرحله سراسری جشنواره باشند، نامبردگان به عنوان راه یافته نهایی به مرحله سراسری محسوب نشده، و ارزیابی مجدد انجام خواهد شد که نحوه آن متعاقبا اعلام می گردد.

همچنین طبق دستورالعمل اجرایی جشنواره، برگزاری مرحله دانشگاهی (بخش آوایی، هنری، ادبی، پژوهشی و فناوری) در خرداد و تیر ماه سال جاری، برگزار می‌گردد  لذا زمان دریافت  آثار بخش‌های آوایی، هنری، پژوهشی، فناوری و همچنین تمام فایل های بخش آوایی (فایل های تلاوت تحقیق و ترتیل) و نیز فایل های مربوط به دعا و مناجات خوانی، اذان(برادران) و تواشیح و همسرایی(برادران)، باید جهت داوری در مرحله دانشگاهی و ارسال به مرحله سراسری این جشنواره، تا تاریخ 10 تیرماه 99 بر اساس دستور العملی که متعاقبا اعلام می شود به امور قرآنی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند (سیف الهی مقدم) ارسال گردد. ضمنا به 5 نفر برگزیده در هر بخش (دانشگاهی) ضمن معرفی به مرحله سراسری جشنواره، جوایز مرحله دانشگاهی نیز اهدا خواهد شد.

شایان ذکر است، بر اساس مصوبه شورای سیاستگذاری سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور، دانشگاه صنعتی اصفهان به عنوان میزبان مرحله سراسری این جشنواره انتخاب شده است.

شماره های تماس :31025712- 056- 09153661380

 

منابع تکمیلی بخش های هنری، ادبی، پژوهشی، فناوری و نیز رشته های دعا و مناجات خوانی و تواشیح و همخوانی از بخش آوایی

سی و پنجمین جشنواره سراسری قرآن و عترت دانشجویان کشور

آخرین ویرایش۱۲ خرداد ۱۳۹۹