اسامی برگزیدگان «جشنواره ملی جلوه های رمضان در فرهنگ اقوام ایران» اعلام شد.

۲۲ تیر ۱۳۹۹ | ۰۷:۱۶ کد : ۸۸۵۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۷۱۹

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در اردیبهشت ماه سال 1399 همزمان با ماه مبارک رمضان و در ایامی که مردم عزیز کشور اسلامی ایران و اکثر کشورهای جهان با ویروس منحوس کرونا دست و پنجه نرم می کردند، اقدام به برگزاری جشنواره ای مجازی با عنوان "جشنواره ملّی جلوه های رمضان در فرهنگ اقوام ایران" نمود که با انتشار پوستر این جشنواره از طریق فضای مجازی و ارسال به صورت سیستمی به اکثر دانشگاه های استان و کشور تلاش نمود تا با برگزاری این جشنواره به اهداف مورد نظر خود دست یابد که خوشبختانه با استقبال نسبتاً خوب به ویژه از سوی دانشجویان استان خراسان جنوبی  به این مهم نائل گردید. 

وجود شرایط خاص کرونایی در کشور سبب گردید تا دبیرخانه این جشنواره پس از پایان مهلت مقرر، اقدام به تمدید جشنواره نماید تا اگر کسانی به دلایلی موفق به ارسال اثر در ماه مبارک رمضان نشده اند فرصت داشته باشند در این جشنواره شرکت نمایند. دبیرخانه پس از پایان مهلت ثبت نام، آثار را جمع آوری و پس از دسته بندی به داوران مورد نظر ارجاع داده و در ضمن جهت تهیه تندیس ویژه جشنواره و آماده سازی تقدیرنامه اقدام نمود و در  نهایت در تاریخ 21 تیرماه 99 پس از دریافت نتایج داوری، اقدام به انتشار آن نمود.

دبیرخانه "جشنواره ملّی جلوه های رمضان در فرهنگ اقوام ایرانی" در دانشگاه بیرجند، ضمن پوزش فراوان از تأخیر پیش آمده در اعلام نتایج این جشنواره، به دلیل ایام کرونایی، بدین­وسیله از کلیه شرکت کنندگان، داوران محترم، اداره کل میراث فرهنگی و گردشگری استان خراسان جنوبی و کلیه همکاران محترم حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند که ما را در برگزاری این جشنواره یاری رساندند کمال تشکر و سپاس را دارد.

اسامی برگزیدگان "جشنواره ملی جلوه های رمضان در فرهنگ اقوام ایرانی" دانشگاه بیرجند

    داوران در بخش نهایی این جشنواره طی برگزاری جلسه­ های مشترک ضمن ارزیابی کل آثار،  افراد مشروحه ذیل را به عنوان نفرات برگزیده در این جشنواره معرفی نمودند.

  • جناب آقای حسین زنگوئی، در بخش معرفی آداب و رسوم و آواها و نواهای استان خراسان جنوبی با ارسال آثار درخشان، به عنوان نفر برگزیده این مسابقات، موفق به دریافت تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 5/000/000 ریال جایزه نقدی می­ گردد.

  • جناب آقای سید احمد برآبادی، با ارسال کلیپ و عکس با محوریت آداب و رسوم استان خراسان جنوبی به عنوان نفر برگزیده این مسابقات موفق به دریافت تندیس ویژه این جشنواره، به همراه لوح تقدیر و مبلغ 5/000/000 ریال جایزه نقدی می­ گردد.

  • سرکار خانم فریبا کاهنی، با ارسال عکس و کلیپ با محوریت تغذیه و آداب و رسوم مختلف مردم شهر بیرجند در ماه مبارک رمضان به عنوان نفر برگزیده این مسابقات موفق به دریافت تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 5/000/000 ریال جایزه نقدی می گردد.

  • سرکار خانم مریم السادات حسینی لارستان، در بخش  پادکست با محوریت آداب و رسوم ماه مبارک رمضان، به عنوان نفر برگزیده این مسابقات موفق به دریافت تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 5/000/000 ریال جایزه نقدی می­ گردد.

  • جناب آقای علی نجات بخش، در بخش عکس با محوریت آداب و رسوم  به عنوان نفر برگزیده این مسابقات موفق به دریافت تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 5/000/000 ریال جایزه نقدی می­گردد.

  • جناب آقای عارف پیشه ور، در بخش  دلنوشته با محوریت آداب و رسوم ماه مبارک رمضان، با کسب رتبه اول این مسابقات موفق به دریافت تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 5/000/000 ریال جایزه نقدی می ­گردد.

  • جناب آقای مرتضی پناهی، در بخش عکس با محوریت آداب و رسوم  با کسب رتبه دوم این مسابقات موفق به دریافت تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 3/000/000 ریال جایزه نقدی می گردد.

  • سرکار خانم شیما بهزادفر، در بخش دلنوشته با محوریت آداب و رسوم ماه مبارک رمضان، با کسب رتبه دوم این مسابقات موفق به دریافت تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 3/000/000 ریال جایزه نقدی می­ گردد.

  • سرکار خانم عاطفه فرهمند، در بخش  دلنوشته با محوریت آداب و رسوم ماه مبارک رمضان، با کسب رتبه سوم این مسابقات موفق به دریافت تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 2/000/000 ریال جایزه نقدی می ­گردد.

  • جناب آقای پوریا حسین آبادی، در بخش  طراحی پوستر با محوریت ماه مبارک رمضان، با کسب رتبه شایسته تقدیر این مسابقات موفق به دریافت تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 3/000/000 ریال جایزه نقدی می ­گردد.

  • سرکار خانم حبیبه زعفرانلوئی، در بخش عکس با محوریت تغذیه در ماه مبارک رمضان، با کسب رتبه شایسته تقدیردر این مسابقات موفق به دریافت تندیس ویژه این جشنواره به همراه لوح تقدیر و مبلغ 2/000/000 ریال جایزه نقدی می ­گردد.

در ضمن هیأت داوران، سایر آثار دریافتی را چه به لحاظ کیفی و چه به لحاظ محتوایی فاقد امتیاز کافی دانستند.

آخرین ویرایش۲۲ تیر ۱۳۹۹