کانوهای فرهنگی ، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با کسب ۴ رتبه برتر، نهمین جشنواره ملی رویش را به پایان رساندند.

۰۲ تیر ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۵ دستاوردها و افتخارات
تعداد بازدید:۴۷۶
در بخش کانون های برتر فرهنگی هنری دانشگاه های سراسر کشور، دانشگاه بیرجند با کسب ۴ رتبه نخست، پس از دانشگاه های علامه طباطبائی و فردوسی مشهد و در گروه یک این جشنواره که دانشگاه های طراز اول کشور در آن مورد داوری قرار می گیرند، مقام سوم بخش کانون ها را از آن خود کرد. موحدی اضافه کرد: کانون های کارآفرینی، عفاف و حجاب، حماسه و دفاع و بازی های فاخر مقام نخست را در بخش کانون های برتر این جشنواره از آن خود کردند.
کانوهای فرهنگی ، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با کسب ۴ رتبه برتر، نهمین جشنواره ملی رویش را به پایان رساندند.

به گزارش  روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره ملی رویش شامگاه چهارشنبه 19 خردادماه و با حضور دکتر منصور غلامی، وزیر علوم،تحقیقات و فناوری،دکتر غفاری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف و جمعی از مسئولین در محل دانشگاه علامه طباطبائی تهران برگزار شد.

موحدی،معاون مدیر فرهنگی دانشگاه بیرجند، در گفتگو با خبرنگار فرهنگی گفت: خوشبختانه امسال علیرغم تمام محدودیت‌هایی که در زمینه کرونا داشتیم، مجموعه کانونی دانشگاه بیرجند با تمام توان در این جشنواره شرکت کردند.

وی ضمن ابراز خرسندی از عملکرد مجموعه کانون های فرهنگی، هنری، مذهبی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در این دوره از مسابقات، از کسب چهار رتبه برتر این جشنواره توسط دانشگاه بیرجند خبر داد.

رئیس اداره فرهنگی دانشگاه بیرجند ضمن اعلام این مطلب که امسال استقبال چشمگیری از این جشنواره شده بود، خاطر نشان کرد: امسال حدود 80 درصد کانون های فرهنگی هنری دانشگاههای سراسر کشور، بیش از 15 هزار فعالیت کانونی را در درگاه فرهنگی وزارت عتف ثبت و مورد داوری قرار گرفتند.

وی همچنین افزود: در بخش کانونهای برتر فرهنگی هنری دانشگاههای سراسر کشور، دانشگاه بیرجند با کسب 4 رتبه نخست، پس از دانشگاه های علامه طباطبائی و فردوسی مشهد و در گروه یک این جشنواره که دانشگاه های طراز اول کشور در آن مورد داوری قرار می گیرند، مقام سوم بخش کانون ها را از آن خود کرد. موحدی اضافه کرد: کانون های کارآفرینی، عفاف و حجاب، حماسه و دفاع و بازی های فاخر مقام نخست را در بخش کانون های برتر این جشنواره از آن خود کردند.

شایان ذکر است نهمین جشنواره ملی رویش خردادماه 1400 و به میزبانی دانشگاه علامه طباطبائی تهران برگزار شد.