نشست صمیمانه شورای دبیران انجمن های علمی با معاون پژوهشی دانشگاه

۲۰ آذر ۱۳۹۷ | ۱۹:۴۷ کد : ۱۱۱۵ اخبار
تعداد بازدید:۹۸۸

اعضای شورای دبیران انجمن های علمی دانشجویی دانشگاه بیرجند در نشستی صمیمانه با دکتر نجفی، معاون پژوهشی دانشگاه  دیدار و گفت و گو کردند.

دکتر نجفی  ضمن ابراز خرسندی ازدرخشش انجمن های علمی دانشگاه در جشنواره ملی حرکت و گرامیداشت هفته پژوهش، خواستارحضور پررنگ تر و اثرگذارتر انجمن های علمی در بخش پژوهش و دانش آفرینی دانشگاه شد و از اعلام آمادگی معاونت پژوهشی دراین زمینه با انجمن های علمی دانشجویی خبر داد. وی همایش ها و نمایشگاه ها را فرصتی مناسب برای آغاز همکاری انجمن های علمی با معاونت پژوهشی دانست. همچنین همکاری با کار آفرینی و انتقال مطالبات علمی دانشجویان  را از دیگر زمینه های  مناسب  همکاری انجمن ها با این معاونت برشمرد.

دکتر شریعتی نسب مدیر پژوهشی دانشگاه نیز خواستار همکاری بیشتر انجمن های علمی در برگزاری برنامه های هفته پژوهش شد و از آغاز فعالیت های آتی با همکاری انجمن های علمی در زمینه های مختلفی چون برگزاری سمینار ها، فستیوال ها و طرح های پژوهشی خبر داد.

دکتر ولی پور مطلق، مدیر گروه کارآفرینی و ارتباطات با صنعت دانشگاه نیز، از انجمن های علمی خواست تا دانشجویان توانمند و کار آفرین را به مرکز رشد معرفی نمایند. وی با اعلام آمادگی برای پذیرش پیشنهادات، پیگیری تفاهم نامه های مرکز رشد با نهادهای خارج از دانشگاه، برگزاری فعالیت ها در حوزه کارآفرینی و استارت آپ ها را با مشارکت انجمن های علمی خواستار شد.

این نشست صمیمانه سه شنبه 20 آذر ماه 97 در محل اتاق جلسات معاونت پژوهشی دانشگاه برگزار گردید.

آخرین ویرایش۲۰ آذر ۱۳۹۷