با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و جمعی از مسئولین دانشگاهی و استانی چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام دانشکده کشاورزی برگزار شد

۱۳ اسفند ۱۳۹۹ | ۰۴:۰۳ کد : ۱۲۲۸۲ اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۵۹۴
مراسم چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام پردیس کشاورزی، منابع طبیعی و محیط زیست به همت معاونت فرهنگی و اجتماعی و بسیج دانشجویی دانشگاه بیرجند شامگاه دوشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۹ در محل مسجد حضرت ولی‌عصر(عج) با حضور سردار قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی به‌صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، چهارمین سالگرد تدفین شهدای گمنام پردیس کشاورزی شامگاه یکشنبه 11 اسفندماه و با حضور جمعی از دانشجویان و مسئولین استانی و دانشگاهی برگزار شد.

دکتر علی زنگوئی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن عرض تشکر از برگزارکنندگان این جلسه، به بیان رشادت های شهدای دفاع مقدس پرداخت. وی ضمن اشاره به این نکته که سیره ائمه این بوده است که : ((آنچه برای خود نمی‌پسندی، برای دیگران هم مپسند و آنچه برای خود می‌پسندی برای دیگران هم بپسند)) افزود: شهدا نیز راه خود را بر همین اساس ادامه دادند و اکنون وظیفه ماست که دنباله رو راه، سیره، روش و مرام شهدا باشیم.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین جعفری،مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاههای استان، روایت‌گری و مداحی از جمله برنامه‌های اجرا شده در این مراسم بود.

آخرین ویرایش۱۳ اسفند ۱۳۹۹