مراسم تجلیل از ایثارگران دانشگاه برگزار شد

۰۴ مهر ۱۴۰۰ | ۰۱:۰۱ کد : ۱۴۵۴۳ اخبار اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۴۷۳
از سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی و با همکاری بسیج اساتید دانشگاه، آیین تجلیل از ایثارگران هشت سال دفاع مقدس دانشگاه برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس، با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و بسیج اساتید روز شنبه سوم مهر ماه 1400 در محل سالن فرهنگ معاونت فرهنگی و اجتماعی، به صورت حضوری و پخش زنده برگزارگردید.

دکتر نظرافضلی، دکتر علی زنگویی، حاج آقای مالکی و حاج محمدرضا ارزنی ضمن یادکرد از همه ایثارگران دوران پرشکوه دفاع مقدس، به ویژه ایثارگران دانشگاهی به ذکر خاطراتی از تشکیل ستاد جنگ دانشگاه بیرجند در دوران دفاع مقدس و  حضور خالصانه آنها در جبهه ها پرداختند.

در این مراسم از پیشکسوتان درگذشته ایثار و مقاومت دانشگاه یعنی آقایان دکتر وجدان و دکتر خورشید زاده در گردان 121 به نیکی یاد شد و برایشان رحمت و آمرزش از درگاه خدای متعال طلب گردید.

سخنرانان در مطالب و خاطرات خود بر روحیه همدلی، همزبانی، از خود گذشتگی و سخت کوشی در فرهنگ دفاع مقدس تأکید داشتند و ابراز امیدواری کردند این مراسم می باید پیام آور همین همدلی ها باشد. همگان می باید با درک درست شرایط امروزی و بهره گیری از تجربه گرانسنگ آن روزگاران، با وحدت و ایثار به ارتقای سطح روحی و مادی جامعه بکوشند.

در پایان این مراسم، از هشت برگزیده و پیشکسوت دانشگاهی( دکتر محمد حسین زرین کوب، دکتر محمود مشکانی، دکتر علی ثقه الاسلامی ، آقایان  علی دادی ، مهدی زینل نژاد، ابراهیم مقیمی نسب،  غلامرضا امینی) با اهدای لوح سپاس از طرف ریاست محترم دانشگاه تجلیل شد.

آخرین ویرایش۰۵ مهر ۱۴۰۰