نقدو بررسی دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی

تعداد بازدید:۴۹۶
نقدو بررسی دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، انجمن علمی دانشجویی فلسفه و کلام اسلامی  نشستی با عنوان نقد وبررسی دستاوردهای علمی انقلاب اسلامی درتاریخ یکشنبه 10بهمن باحضور دکتر اسدلله زنگویی؛ عضو هیات علمی گروه آموزشی علوم تربیتی برگزار نمود.

  دکترزنگویی در بخشی از سخنانشان تاکید کردند: بى شک نگهبانى از دستاوردهاى انقلاب اسلامى در وهله نخست متکی بر شناخت و معرفت دستآوردها و سپس آسیب شناسى و اتخاذ راهکارهاى مناسب و مؤثر جهت حفاظت از آنها است. انقلاب اسلامى دستآوردهاى فراوانى دارد. این دستاوردها در نظر و سخن امام خمینى دستاوردهایى بى نظیر در حوزه هاى مختلف است که انقلاب اسلامى را از سایر انقلاب ها متمایز ساخته است.  

وی افزود: آموزش عالی به عنوان بالاترین سطح آموزشی جامعه از اهمیت قابل ملاحضه ای برخوردار است؛ زیرا نقشی اساسی در رشد و توسعه جامعه در ابعاد مختلف فناوری علمی،فرهنگی،اقتصادی،اجتماعی وسیاسی ایفاء می کند و حاصل فعالیت ها و تلاش های نظام آموزشی درآن منعکس می شود؛ به عبارت دیگر، بازده کل نظام اموزشی درآن متجلی شده است و به تعبیری نمود می یابد. درنهایت، این دوره آموزشی در ارتقاء کیفیت بخش های مختلف جامعه نقش مهمی ایفا می کند.  

شایان بذکراست این کارگاه بصورت مجازی درسامانه lms به همراه گواهی حضور برای شرکت کنندگان برگزار شد.

آخرین ویرایش۱۴ بهمن ۱۴۰۰