نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی

۱۲ تیر ۱۴۰۱ | ۱۵:۵۵ کد : ۱۹۳۲۸ اخبار اخبار برگزیده معاونت اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۱۳۴۴
نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی با اعضای هیأت علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه، پیش از ظهر روز یکشنبه ۱۲ تیرماه برگزار شد.


 به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، در راستای ارتباط بیشتر معاونت فرهنگی و اجتماعی و بخش‌های مختلف دانشگاه، نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی و پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، پیش از ظهر روز یکشنبه ۱۲ تیر ماه و با حضور دکتر فرزانه پور معاونت فرهنگی و اجتماعی، دکتر علی اکبر محمدی، مدیر فرهنگی، رویا موحدی، معاون مدیر فرهنگی، حمید زاده، مسئول روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی و جمعی از اعضای هیات علمی پردیس کشاورزی و منابع طبیعی در محل سالن جلسات اتاق ریاست پردیس کشاورزی برگزار شد. 
در ابتدای این نشست، دکتر جهانی، رئیس پردیس کشاورزی و منابع طبیعی، ضمن خوشامدگویی به حاضران به تشریح فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی مستقر در پردیس کشاورزی اشاره کرد و تاکید کرد: تشکل ها و انجمن های علمی جایگاه خاصی در این دانشکده داشتند و کسب رتبه های برتر در دو رویداد رویش و حرکت توسط تشکل های این مجموعه، نشان از جایگاه انجمن های علمی در این دانشگاه است. 

وی در ادامه به محدودیت های دانشکده اشاره کرد و بر حفظ عدالت و توازن در بخش‌های مختلف دانشگاه تاکید کرد و خواستار نگاه ویژه به پردیس کشاورزی و منابع طبیعی در تمام بخش‌ها شد.

در ادامه این نشست، اعضای حاضر به بیان مشکلات اداری،آموزشی، پژوهشی و فرهنگی این پردیس پرداختند و خواستار توجه ویژه به این دانشکده شدند. 

کمبود امکانات فیزیکی، توسعه فعالیت‌های تشکل‌های دانشجویی، تاکید بر کارآفرینی در فعالیت های انجمن های علمی، پیگیری جدی تکمیل پروژه المان شهدای گمنام، عدم وجود مرکز مشاوره و..... بخشی از مطالبات اعضای حاضر در جلسه بود. 


در ادامه این نشست دکتر علی اکبر محمدی، مدیر فرهنگی دانشگاه ضمن تاکید بر این نکته که کرونا فاصله بین دانشجویان و دانشگاه را زیاد کرده، به نقش اساتید مشاور و ارتباط بیشتر آنها با دانشجویان و انجمن‌های علمی اشاره کرد. موحدی، معاون مدیر فرهنگی نیز از اساتید خواست ضمن حمایت از فعالیت های فرهنگی در دانشگاه، دانشجویان را به انجام فعالیت‌های فرهنگی تشویق کنند. 

 

در پایان این نشست دکتر فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن تشکر از هیأت رئیسه دانشکده کشاورزی، از خدمات دکتر امینی فرد مسئول فرهنگی پردیس کشاورزی قدردانی کرد. وی با تأکید بر این نکته که هدف ما نیازسنجی بخش‌های مختلف دانشگاه است، گفت: فرهنگ از ابزارهای تعالی و رشد ملت هاست و در تمامی کارها بایستی پیوست فرهنگی وجود داشته باشد. دکتر فرزانه پور با اعلام این مطلب که اعتبارات لازم در جهت تقویت بنیه فرهنگی در کانون ها و انجمن های علمی و تشکل های اسلامی وجود دارد، تاکید کرد : باید در فضاهای خوابگاهی کارهای فرهنگی را توسعه داد. وی با اشاره به اهمیت نشاط فرهنگی در دوران دانشجویی، بر اهمیت کارآفرینی فرهنگی در دانشگاه اشاره کرد. معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تاکید بر این نکته که نگاه متوازن و عادلانه باید در تمام دانشگاه وجود داشته باشد، قول پیگیری المان شهدای گمنام را داد. 
شایان ذکر است پیش از این نشست و با حضور جمعی از اعضای دانشکده کشاورزی از مدفن شهدای گمنام دانشکده کشاورزی بازدید به عمل آمد و نام و یاد این شهیدان گرامی داشته شد.

آخرین ویرایش۱۲ تیر ۱۴۰۱