دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف

۱۴ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۵:۳۸ کد : ۱۹۹۴۵ اخبار اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۱۰۹۹
دیدار دکتر فرزانه پور با مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، نحقیقات و فناوری پیش از ظهر روز دوشنبه ۱۴ شهریورماه در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف برگزار شد.
دیدار معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با مدیرکل پشتیبانی امور فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و در حاشیه نشست مدیران فرهنگی دانشگاه‌های سراسر کشور در تهران، با هدف رایزنی فرهنگی، دیدار دکتر حسین فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با دکتر محمد علی اسلامی، مدیرکل پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری پیش از ظهر روز دوشنبه 14 شهریورماه در محل معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف برگزار شد.

در این دیدار که با حضور دکتر محمد علی اسلامی، مدیر کل پشتیبانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، دکتر حسین فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و رویا موحدی، معاون مدیر فرهنگی دانشگاه برگزار شد، طرفین در خصوص مباحث فرهنگی و اجتماعی به تبادل نظر پرداختند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند در این دیدار، ضمن تأکید بر احیای نقش معاونت های فرهنگی در دانشگاهها به اقداماتی که توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند انجام شده است، پرداخت. وی ضمن تشریح طرح کارنامه فرهنگی در دانشگاه بیرجند، به نقش تشکل های دانشجویی در دانشگاهها اشاره کرد و بر نقش معاونت های فرهنگی در زیست بوم فرهنگی تأکید کرد. دکتر فرزانه پور در ادامه این دیدار  به بیان برخی مسائل و مشکلات فرهنگی و اجتماعی پرداخت.

در ادامه این دیدار دکتر اسلامی، به بودجه فرهنگی دانشگاهها اشاره کرد و خاطر نشان کرد: 3 درصد از بودجه دانشگاهها به معاونت فرهنگی و اجتماعی تعلق می گیرد و در صورت عدم رعایت این موضوع، دیوان محاسبات ورود خواهد کرد. مدیر کل پشتیبانی فرهنگی و اجتماعی وزارت عتف، در ادامه تأکید کرد: رویکرد دولت سیزدهم یک رویکرد فرهنگی است. وی ضمن تأکید بر این نکته که دوسال به واسطه کرونا هزینه ها افزایش داشته، خاطر نشان کرد:  ردیف های جداگانه فرهنگی را پی‌گیری می کنیم. در پایان این دیدار، دکتر فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند از دکتر اسلامی جهت حضور در رویدادهای هفته فرهنگ دانشگاهی در بیرجند دعوت کرد.

شایان ذکر است نشست مدیران فرهنگی دانشگاه‌های کشور از سه شنبه 15 شهریور به مدت سه روز در تهران برگزار می شود. 

آخرین ویرایش۱۵ شهریور ۱۴۰۱