در دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد

از کتاب (( دوران نامه داورزن)) اثر دانشجوی تاریخ دانشگاه بیرجندرونمایی شد.

۲۴ شهریور ۱۳۹۸ | ۱۲:۵۰ کد : ۴۴۹۵ اخبار انجمن علمی تاریخ
تعداد بازدید:۱۸۶۶
از کتاب (( دوران نامه داورزن)) اثر دانشجوی دانشگاه بیرجند در دانشکده علوم تربیتی و روان شناسی دانشگاه فردوسی مشهد رونمایی شد.
از کتاب (( دوران نامه داورزن)) اثر دانشجوی تاریخ دانشگاه بیرجندرونمایی شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، رونمایی از کتاب (( دوران نامه داورزن))  اثر سید علی مزینانی، غلامحسین نوعی و سید محمدرضا مزینانی در محل دانشگاه فردوسی مشهد انجام شد. سید محمدرضا مزینانی دانشجوی تاریخ دانشگاه بیرجند و عضو شورای دبیران انجمن های علمی دانشگاه بیرجند، درگفتگو با خبرنگار ما گفت: تدوین این کتاب، تقریبا از ۵ اردیبهشت تا ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ جمعا به مدت ۱۰۸ روز کاری با میانگین زمانی ۵۴۰ ساعت به طول انجامید.وی در ادامه افزود: این اثر به عنوان خزانه‌ای برای تقویت حس تعلق، برنامه‌ریزی رویدادهای فرهنگی، برگزاری برنامه‌های گردشگری، فرهنگی و طبیعی و جلب همکاری بومیان غیرساکن در اختیار مدیران شهر داورزن قرار دارد و از مسیرهایی چون تامین محتوا برای مستندسازی، تنظیم گزارش‌های مطبوعاتی و تلویزیونی، تولید فایل‌های موشن‌گرافی و انتشار بریده‌های محتوایی در شبکه‌های اجتماعی می‌تواند مورد بهره‌برداری قرار گیرد. لازم به ذکر است این اثر ماحصل همکاری سه‌جانبه شهرداری و شورای اسلامی شهر داورزن با انجمن پارسه به منظور معرفی ظرفیت‌های کم‌نظیر شهرستان داورزن در حوزه‌های گردشگری فرهنگی و بوم‌گردی است که در بهار و تابستان ۱۳۹۷ ش تدوین شد.
شایان ذکر است این کتاب، در حضور دکتر رئیس السادات،استاد بازنشسته گروه تاریخ دانشگاه بیرجند در مراسمی با عنوان عصرانه‌ای به وقت تاریخ رونمایی شد.

آخرین ویرایش۲۴ شهریور ۱۳۹۸