معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه،در نشست هم اندیشی اساتید بسیجی استان عنوان کرد

لزوم پاسداشت یادگاران هشت سال دفاع مقدس

۰۳ مهر ۱۳۹۸ | ۱۲:۱۴ کد : ۴۶۲۵ اخبار
تعداد بازدید:۴۱۲
نشست هم اندیشی بسیج اساتید روز گذشته در محل سالن اجتماعات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.

با هدف معرفی دفاع مقدس و فرهنگ مقاومت در بیانیه گام دوم انقلاب، نشست هم اندیشی بسیج اساتید دانشگاههای استان، روز گذشته در محل سالن فرهنگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد. در ابتدای جلسه دکتر دیانی مسئول سازمان بسیج اساتید استان، ضمن بیان نکاتی در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب، گفت: این بیانیه، منشور تمدن نوین اسلامی است. وی در ادامه صحبت هایش افزود: این بیانیه در حقیقت تبیین نظریه نظام انقلابی است. در ادامه دکتر قادری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، با ذکر بزرگداشت یادگاران هشت سال دفاع مقدس، و گرامی داشت هفته دفاع مقدس گفت: باید یاد و خاطره رشادتها، بزرگواریها و بزرگ مردیهای شهداع دفاع مقدس را گرامی بداریم. وی در ادامه ضمن بیان این مطلب که: پاسداشت، نگهداشت، حفظ و تبیین رشادت های شهدای دفاع مقدس به نسل‌های بعد بسیار مهم و سخت است، افزود: علیرغم تمام تلاشهایی که در زمینه پاسداشت و نگهداشت شهدای دفاع مقدس صورت گرفته است، متاسفانه به خوبی نتوانسته ایم در تبیین تلاشهای بزرگمردان دفاع مقدس، درست عمل کنیم.
دکتر حسنی، از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و استاد دانشگاه به استفاده از نیروی جوان در عرصه های مختلف تاکید کرد و گفت:با مدیریت جهادی و ایجاد وحدت بین مسلمین می توان به بیانیه گام دوم انقلاب و اهداف آن رسید.
سرادر قاسمی فرمانده سپاه انصارالرضا(ع) استان که مهمان ویژه این نشست بود، در سخنانی به یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: باید ارزشهای دفاع مقدس تببین و ترویج شود. وی ضمن بیان این مطلب که باید وارد میدان عمل شد، همانطور که در هشت سال دفاع مقدس، با ابتکار و خلاقیت توانستیم همه چیز را بسازیم. 

شایان ذکر است این نشست به منظور پاسداشت یاد و خاطره رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و به مناسبت هفته بزرگداشت دفاع مقدس برگزار شد.

آخرین ویرایش۰۶ مهر ۱۳۹۸