آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رویش دانشگاهی برگزارشد

۳۰ آذر ۱۳۹۸ | ۰۹:۵۷ کد : ۶۱۴۴ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۸۹
مراسم پایانی پنجمین جشنواره رویش دانشگاهی در محل تالار ولایت دانشگاه بیرجند برگزارشد.
آیین اختتامیه پنجمین جشنواره رویش دانشگاهی برگزارشد

آیین اختتامیه پنجمین جشنواره دانشگاهی رویش با حضور معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه،مدیر فرهنگی، کارشناسان و جمعی از دانشجویان دانشگاه، شامگاه روز چهارشنبه 27 آذر ماه در محل تالار فرهنگ معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد. دکترقادری، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن خداقوت به دانشجویان و اعضای کانونهای فرهنگی و هنری دانشگاه، گفت: معاونت فرهنگی و اجتماعی برخود وظیفه می داند درجهت توسعه و بهبود فضای فرهنگی تلاش کند و به علاقمندان به فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی این نوید را می‌دهد تا به درخواستهای آنان جامه عمل بپوشاند.
در ادامه این مراسم، از عوامل اجرایی پنجمین رویش دانشگاهی تقدیر بعمل آمد. اجرای موسیقی سنتی، برگزاری مسابقه از دیگر بخشهای این مراسم بود.
در پایان این مراسم، کانون‌های هنرهای تجسمی و خوشنویسی،مطالعات اجتماعی، شعر و ادب، رسانه معراج به عنوان کانونهای برتر پنجمین جشنواره دانشگاهی رویش معرفی شدند. همچنین کانون‌های گویندگی و اجرا، حماسه و دفاع، تئاتر، مهارت زندگی و عفاف و حجاب به عنوان کانونهای شایسته تقدیر معرفی شدند.
شایان ذکر است در حاشیه این مراسم از آقایان پوریا شکیبایی، احسان محمودی و امیرحسین عباسی بدلیل کسب افتخار در مسابقات، تقدیر ویژه بعمل آمد. 

آخرین ویرایش۳۰ آذر ۱۳۹۸