با هدف افزایش همکاری و هم‌افزایی

نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی برگزار شد

۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰ کد : ۷۷۲۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۳۷۰
نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و پارک علم و فناوری خراسان جنوبی پیش از ظهر امروز ۷ اردیبهشت ماه برگزار شد.
نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند و پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی برگزار شد

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و پارک علم و فناوری استان خراسان جنوبی، در محل سالن جلسات پارک علم و فناوری برگزار شد. به گزارش خبرنگار فرهنگی، این نشست با هدف هم افزایی و مشارکت بیشتر در خصوص دو رویداد دانش کار و کمند برگزار شد. در ابتدای این جلسه، دکتر زنگویی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، ضمن تاکید بر اصالت فرهنگ در جامعه خاطر نشان کرد: تمام تلاش ما باید به سمتی پیش برود که در جهت توسعه فضای فرهنگی گام برداریم. وی در ادامه افزود: امروزه برگزاری رویدادهای کارآفرینی از نیازهای ضروری دانشگاه هاست. چرا که دانشجویان به شدت دچار سردرگرمی شغلی پس از فارغ التحصیلی می باشند و همواره استخدامی اولویت اول آن است، حال آنکه شرایط استخدامی محدود بوده و این افراد باید خود را جذب بازار کار نمایند.وی در ادامه به توضیح، پیرامون دو رویداد دانش کار و کمند پرداخت و از مجموعه پارک علم و فناوری استان خواست تا همکاری و هماهنگی لازم در خصوص اجرای هر چه بهتر این رویدادها انجام پذیرد.
در ادامه دکتر ناصری، رئیس پارک علم و فناوری خراسان جنوبی نیز ضمن استقبال از رویداهای مذکور، گفت: مجموعه پارک علم و فناوری خراسان جنوبی آمادگی لازم دارد تا با سازو کار مناسب اجرائی و با همکاری دانشگاه بیرجند، این دو رویداد را برگزار نماید.
در ادامه کارشناسان مربوطه نظرات خود را در این خصوص ارائه نمودند. شایان ذکر است رویداد کمند و دانش کار توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند واز سوی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار می‌شود.

آخرین ویرایش۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۹