نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه با اداره کل بهزیستی استان خراسان جنوبی

۳۱ تیر ۱۳۹۹ | ۰۹:۴۷ کد : ۸۹۹۰ اخبار
تعداد بازدید:۲۶۴۸

به گزارش معاونت فرهنگی واجتماعی دانشگاه بیرجند، نشست مشترک معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند با مدیرکل بهزیستی استان، روز سه‌شنبه مورخ 31  تیرماه در محل اتاق جلسات اداره کل بهزیستی خراسان جنوبی برگزار شد.

دکتر محمد اکبری بورنگ، مدیر اجتماعی دانشگاه در این نشست ضمن عرض خداقوت به همه کارکنان خدوم و زحمتکش بهزیستی استان و تبریک هفته بهزیستی، با اهدای گل و شیرینی از خدمات این عزیزان به نمایندگی از دانشگاه بیرجند تقدیر بعمل آورد. وی در ادامه با اعلام برگزاری دو رویداد استارت آپی در سطح استان و ملی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن دعوت به همکاری، از پذیرش رایگان تعدادی از دانشجویان تحت پوشش این سازمان در سطح استان برای این رویدادها خبر داد.

رؤیا موحدی، رئیس اداره فرهنگی و دبیر اجرایی این رویدادها در دانشگاه بیرجند نیز، ضمن تبریک هفته بهزیستی، به تشریح جزئیات این استارت آپ ها پرداخت و به پرسش های کارشناسان اداره کل بهزیستی در خصوص زمان، نحوه شرکت و ویژگی های خاص این رویدادها پاسخ داد.

عرب نژاد، مدیرکل بهزیستی استان خراسان جنوبی نیز ضمن تشکر از حضور همکاران حوزه فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، ضمن استقبال از طرح های علمی، پژوهشی بویژه در حوزه پیشگیری از آسیب های اجتماعی، کارآفرینی و همچنین ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان سازمان بهزیستی، اعلام آمادگی خود را برای همکاری در این رویدادها اعلام نمود و بر اطلاع رسانی مطلوب و اثر بخش جهت مشارکت مددجویان کارآفرین سازمان برای رسیدن به اشتغال پایدار تأکید نمود.  

گفتنی است معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند به عنوان یکی از  دانشگاه‌های منتخب وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مجری دو رویداد کار، مهارت و فناوری دانشجویان دختر استان( کمند) و همچنین رویداد استارت آپی ملی در حوزه کارآفرینی اجتماعی (دانش کار)  است.

آخرین ویرایش۳۱ تیر ۱۳۹۹