اسامی برگزیدگان مرحله دانشگاهی سی و پنجمین جشنواره قرآن وعترت دانشگاه بیرجند اعلام شد.

۲۶ مرداد ۱۳۹۹ | ۰۴:۴۵ کد : ۹۴۰۶ اخبار
تعداد بازدید:۳۶۱۵

 به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه بیرجند، نتایج بخش آوایی مرحله دانشگاهی سی و پنجمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان دانشگاه بیرجند اعلام شد.

سیف الهی، کارشناس امور دینی و قرآنی معاونت فرهنگی و اجتماعی، از ثبت نام تعداد 38 دانشجوی پسر و 26 دانشجوی دختر در بخش آوایی این جشنواره در مرحله دانشگاهی خبر داد که طبق روال سال های گذشته می بایست در اسفند ماه 98 به صورت حضوری با یکدیگر رقابت می کردند که متأسفانه به دلیل شیوع ویروس منحوس کرونا در کشور این مسابقات از سوی امور قرآنی وزارت علوم  در خردادماه 99 و به صورت مجازی برگزار گردید، که این امر موجب کاهش استقبال دانشجویان بویژه در بخش خواهران گردید.

دبیر اجرایی این جشنواره در دانشگاه گفت: امسال هر یک از شرکت کنندگان، پس از دریافت قرعه تلاوت خود از دبیرخانه جشنواره، فایل تصویری تلاوت خود را برای ما ارسال نمودند که در نهایت، مجموع این فایل ها به داوران جشنواره جهت داوری ارسال گردید. به اطلاع دانشجویان شرکت کننده در این مرحله می رساند که فایل تلاوت هریک از شرکت کنندگان به صورت مجزا و درقالب DVD برای شرکت در مرحله سراسری  این جشنواره به دانشگاه صنعتی اصفهان ارسال گردیده است. 

   ضمن اعلام این مطلب که جوایز برگزیدگان به کارت بانکی آنها واریز خواهد شد، نتایج مرحله دانشگاهی در بخش آوایی  این جشنواره به شرح ذیل اعلام می گردد:  

آخرین ویرایش۲۶ مرداد ۱۳۹۹