تاریخ دفاع از پایان نامه کارشناسی ارشد/رساله دکتری

آخرین مهلت دفاع از پایان­ نامه کارشناسی ارشد/رساله دکتری

۰۸ تیر ۱۴۰۳ | ۱۲:۴۹ کد : ۲۸۲۴۶ اخبار اطلاعیه اطلاعیه های مهم
تعداد بازدید:۵۲

با احترام به استحضار دانشجویان تحصیلات تکمیلی می رساند، آخرین مهلت دفاع از پایان­ نامه کارشناسی ارشد/رساله دکتری در نیمسال جاری بیست و چهارم شهریورماه (1403/06/24) است.
همچنین، با توجه به تغییرات ایجاد شده در سامانه پویا، درخواست مجوز دفاع پایان نامه کارشناسی ارشد نهایتاً تا چهاردهم شهریورماه (1403/06/14) و درخواست مجوز دفاع رساله دکتری نهایتاً تا چهارم شهریورماه (1403/06/04) باید توسط مدیر محترم گروه آموزشی تایید شود. لذا، دانشجویان عزیز باید به نحوی درخواست خود را در سامانه پویا/تحصیلات تکمیلی/درخواست های تحصیلات تکمیلی ثبت نمایند، که مدیر محترم گروه آموزشی بتواند قبل از تاریخ های فوق درخواست را تایید نماید.
 لذا، دانشجویانی که تا این تاریخ موفق به دفاع نخواهند شد باید نسبت به تمدید سنوات نیمسال اول 1403 اقدام نمایند. در این خصوص لازم است دانشجویان تا قبل از شروع نیمسال جدید تحصیلی، درخواست تحصیلات تکمیلی زیر را در سامانه پویا ثبت و پس از پیوست مستندات مورد نیاز، نسبت به ارسال آن اقدام نمایند. 

از دانشجویان و اساتید محترم خواهشمند است، به فرآیندهای مهم تحصیلات تکمیلی که در شکل های زیر به صورت گرافیکی ارائه شده اند، توجه فرمایند.

 


لینک دانلود فایل
آخرین ویرایش۰۸ تیر ۱۴۰۳