گزارش عملکرد ۱۳۹۵-۱۳۹۶

تعداد بازدید:۸۷۲

 

  • انتقال جایگاه اینترنتی سایت دانشگاه و 11 دانشکده از قالب قدیمی به جدید
  • باز طراحی و توسعه سایت معاونت پژوهشی .
  • انتخاب پژوهشگر برتر توسط سامانه گلستان برای اولین بار در سال 1395
  • راه اندازی سیستم حق التدریس در سیستم گلستان ( + انتقال حق الزحمه داوری و نماینده تحصیلات تکمیلی به سیستم گلستان)
  • راه اندازی سیستم تسویه حساب دانشجویی در سیستم گلستان
  • سیستمی کردن فرایند صدور گواهینامه و دانشنامه فراغت از تحصیل دانشجویان ( ایجاد فرمت گواهینامه و دانشنامه )
  • تهیه گواهینامه امنیتی https (مرحله اول سایت گلستان. مرحله دوم سایت دانشگاه : قابل استفاده برای تمامی زیردامنه های دانشگاه در حال حاضر)
  • سیستمی کردن فرآیندهای آموزشی در سیستم گلستان ( الکترونیکی کردن نامه های مهم حوزه مدیریت آموزشی، سیستمی کردن مدیریت دانشجویان مشروط، درخواست مرخصی/حذف ترم، حذف عامل انسانی در اعطای مجوزها به دانشجو بر اساس وضعیت دانشجو)
  • برگزاری کارگاه های آموزشی/بازآموزی برای کارکنان/اساتید در خصوص سیستم گلستان
  • ایجاد نسخه جدید سامانه درخواست ایمیل  توسط دانشجویان
  • ایجاد نسخه اولیه سامانه پورتال خدمات اساتید (prof.birjand.ac.ir) این سامانه با همکاری حوزه معاونت آموزشی در حال تکمیل است تا اطلاعات سیستم گلستان بصورت کاربرپسندتری در اختیار اساتید دانشگاه قرار گیرد و در مرحله بعد، اطلاع رسانی ( اساتید، دانشجویان، کارکنان) از طریق نرم افزار توسط تلفن همراه فراهم خواهد شد.
  • راه اندازی درگاه اینترنتی بانکی مدیریت امورآموزشی و اداره امورخوابگاه ها جهت پرداخت اینترنتی مبالغ ( پرداخت مبالغ هزینه کارت دانشجویی، هزینه بیمه و هزینه خوابگاه در پذیرش اینترنتی دانشجویان جدید الورود و ...)
  • راه اندازی سامانه مدیریت نشریات دانشگاه
  • راه اندازی بخش فرمهای سامانه اتوماسیون اداری(فرم ساز)
  • عقد قرارداد جدید با شرکت مبین نت و صرفه جویی در هزینه تامین پهنای باند اینترنت دانشگاه
  • خرید تعداد250 نسخه آنتی ویروس kasper sky و تعداد 150 عدد Eset جهت استفاده در سطح دانشگاه
  • ارتقاء و نگهداری و تجهیز سرورهای موجود با هزینه کرد تقریبی 180.000.000 ریال
  • نگهداری و پشتیبانی از کلیه سامانه های نرم افزاری موجود
  • نگهداری و پشتیبانی و توسعه زیر ساختهای موجود
  • نصب و راه اندازی تعداد 60 دستگاه WiFi جدید در سطح دانشگاه جهت انجام حضور و غیاب و پوشش خوابگاه ها
  • راه اندازی سرویس پست الکترونیکی جداگانه مختص دانشجویان
  • راه اندازی و اجرای شبکه ساختمان جدیدکتابخانه مرکزی همزمان با افتتاح کتابخانه
  • خریداری 66 عدد Thin Client جهت استفاده در کتابخانه مرکزی و واحد فناوری
  • راه اندازی دسکتاپ مجازی جهت استفاده درسالن اطلاع رسانی کتابخانه مرکزی
  • برگزاری دو دوره آموزشی تخصصی برای کارشناسان کامپیوتردانشگاه (mikro tik و C#)
  •  پیگیری و اجرای شبکه سالن اطلاع رسانی کتابخانه مرکزی جهت استفاده 50 پایانه
  • ارتقای نرم افزار مدیریت کاربران اینترنت ( نسخه نرم افراز + تعداد کاربران برخط)
  •  راه اندازی و ارائه اینترنت بخش خصوصی در خوابگاه های دانشجویی سطح شهر
  • نظارت و مشاوره بر عقد قراردادهای مرتبط با حوزه فناوری بالغ بر 19 قرارداد مختلف
  • خرید پروژکتور و بردهوشمند و صندلی جهت راه اندازی سالن آموزشی واحدفناوری با 16 پایانه
  • احداث فبیر نوری از دانشکده کشاورزی به واحد دامپروری (خوابگاه امیر2) با هزینه 500.000.000 ریال
آخرین ویرایش۱۱ آذر ۱۳۹۷