برگزاری نشست دبیر انجمن دانش آموختگان دانشگاه بیرجند با معاون و مدیران حوزه آموزشی دانشگاه

۳۰ بهمن ۱۳۹۹ | ۲۲:۱۶ کد : ۱۲۰۹۲ اخبار
تعداد بازدید:۴۴۷
روز چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ ساعت ۱۰ (برای ادامه خبر کلیک شود)
نشست دبیر انجمن دانش آموختگان دانشگاه بیرجند با معاون و مدیران حوزه آموزشی دانشگاه در روز چهارشنبه 29 بهمن ماه 1399 ساعت 10 برگزار شد. در این جلسه، ابتدا دکتر سید جواد حسینی واشان دبیر انجمن از دکتر محسن آیتی معاونت آموزشی دانشگاه بابت برگزاری جلسه مشترک تقدیر و تشکر نمود سپس پیرامون درخواستهای همکاری انجمن دانش آموختگان بحث و تبادل نظر شد و تصمیمات ذیل جهت همکاری بیشتر اخذ شد:
1- همکاری حوزه مدیریت آموزشی دانشگاه در تهیه بانک اطلاعاتی دانش آموختگان دانشگاه.
2- در نظر گرفتن امتیاز برای اساتیدی که با دانش آموختگان ارتباط مستمری دارند و در اشتغال و کارآفرینی دانش آموختگان نقش دارند برای دهه سرآمدی آموزش سال 1400 (هماهنگی با دکتر سید مرتضی موسوی مسؤول دهه سرآمدی آموزش).
3- بهره گیری از نظرات دانش موختگان در ارزیابی تدریس اساتید و کیفیت بخشی آموزشی.
4-.بهره گیری از ظرفیت دانش آموختگان در بخشهای حق التدریسی، برگزاری کارگاه های آموزشی، دوره های ضمن خدمت و کالج دانشگاه.
5-با همکاری فاوا و مدیریت آموزشی، در سامانه پویا منویی ایجاد شود که در مراحل تسویه حساب دانشجویان در انجمن دانش آموختگان عضو شوند.
6- در مواردی که گروه آموزشی پیشنهاد بازبینی سرفصل دروس را دارند سرفصل های جدید به انجمن دانش آموختگان دانشگاه ارجاع خواهد شد تا با حضور دانش آموختگان رشته مذکور سرفصل جدید مورد بررسی و بازبینی قرار گیرد.
در پایان دبیر انجمن ضمن تشکر از همکاران محترم حوزه آموزشی، بیان نمود که همکاران انجمن دانش آموختگان از نظرات و پیشنهادات تمامی سرواران ارجمند در جهت تسریع در حرکت انجمن استقبال می نمایند.
آخرین ویرایش۳۰ بهمن ۱۳۹۹