سومین نشست انتخابات ۱۴۰۰ با حضور دکتر روح الله ایزدخواه برگزار شد

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ | ۰۷:۰۱ کد : ۱۲۹۹۶ اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۷۵۴
سومین نشست انتخابات ۱۴۰۰ با حضور دکتر روح الله ایزدخواه برگزار شد.

یه گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، سومین نشست از سلسله نشست های انتخابات 1400 با موضوع رویکر ضروری دولت آینده شامگاه سه شنبه، 21 اردیبهشت ماه و با حضور دکتر روح الله ایزدخواه نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی بصورت مجازی برگزار شد.

در ابتدای این نشست دکتر علی اکبر محمدی، مدیر فرهنگی دانشگاه، ضمن بیان سخنانی از نهج البلاغه در خصوص شیوه حکمرانی، به ارتباط حکمرانی با اجتماع پرداخت.

دکتر روح الله ایزدخواه، ضمن بیان این مطلب که امروز در دنیای حکمرانی با سه مبحث مواجهیم، گفت: امروز بوروکراسی، به حاشیه راندن مردم در مدیریت و عدم نفوذ دانش روز در حکمرانی سه مبحث مهم در حکومت به شما می رود.

دکتر ایزدخواه در ادامه صحبتهایش گفت: متاسفانه امروز وظیفه گرایی بر مأموریت گرایی غلبه یافته است و در شیوه دولتداری به سمت وظیفه رفتیم نه مأموریت. وی ضمن طرح این پرسش که چرا اینقدر وابسته به بودجه شده ایم، گفت: متاسفانه بیش از حد کارها دولتی شده و امور از دست مردم خارج شده است.

این نماینده اصولگرا خاطر نشان کرد: رویکرد اساسی ما از سال 1400 به بعد باید نوسازی سازه های حکمرانی درکشور باشد و لازم است سازه های تشکیلاتی، فرهنگی، اقتصادی، مذهبی  و... بازسازی شود.

دکتر ایزدخواه ادامه داد: اصلاحات روبنایی و کوتاه مدت سمی مهلک است که هزینه و منابع را تلف می کند و انرژی های را از بین می برد. برای بهبود اضاع شاید یک دوره و دو دوره کفایت نکند و نیاز به زمان زیادی است.

در ادامه این نشست دکتر بخشی، استاد گروه علوم سیاسی دانشگاه بیرجند به ارائه نظرات خود در زمینه انتخابات 1400 پرداخت.
پاسخ به پرسش‌های حاضرین این نشست، بخش پایانی این جلسه بود. شایان ذکر است این نشست حدود 2 ساعت بطول انجامید.

آخرین ویرایش۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰