گزارش گفت‌وگوی زنده با موضوع راهبرد وزارت خارجه ایران در قبال آمریکا

تعداد بازدید:۶۲۹
گزارش گفت و گوی زنده ی اینستاگرامی به مناسبت ۱۳ آبان ماه روز تسخیرلانه جاسوسی با حضور جناب دکتر حمیدرضا غلامزاده نطنزی معاون بین‌الملل مرکز شهرداری تهران در خصوص راهبرد وزارت خارجه ایران در قبال آمریکا  در روز چهارشنبه ۱۲ آبان ماه با همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند برگزار شد.
گزارش گفت‌وگوی زنده با موضوع راهبرد وزارت خارجه ایران در قبال آمریکا

گفت و گوی زنده ی اینستاگرامی به مناسبت 13 آبان ماه روز تسخیرلانه جاسوسی با حضور جناب دکتر حمیدرضا غلامزاده نطنزی معاون بین‌الملل مرکز شهرداری تهران در خصوص راهبرد وزارت خارجه ایران در قبال آمریکا  در روز چهارشنبه 12 آبان ماه با همت انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند برگزار شد.

در این گفت و گوی زنده با جناب دکتر غلامزاده نطنزی به بررسی موضوعاتی از جمله خنثی‌سازی تحریم ها‌ با ایجاد باشگاه تحریمی ها، چالش‌های پیش روی مذاکرات هسته‌ای در دولت سیزدهم و عملیات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با دزدی دریایی پرداخته شد.

معاون بین‌الملل مرکز شهرداری تهران با بیان اینکه باید با هر دو بلوک شرق و غرب روابط تجاری و اقتصادی داشته باشیم و همچنین  با رد درخواست آمریکا ازسمت چین در خصوص کاهش خرید نفت از ایران و بحران سوخت که در اروپا بوجود آمده است؛ دولت می تواند فروش نفت خود را به یک میلیون و پانصد هزار بشکه در روز برساند و از انجا که حجم ورودی دلار به  سمت کشور افزایش می یابد می تواند سرمایه گذاری در زیرساخت‌های صنعتی کشور را افزایش داد. البته در مواجه با برجام فرمودند که باید مذاکرات را به صورتی هدایت کرد که منجر به لغو تحریم‌ها بشود.

کلید واژه ها: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند دانشگاه بیرجند راهبرد وزارت خارجه ایران در قبال آمریکا گزارش نشست هم اندیشی تشکیلات

آخرین ویرایش۳۰ فروردین ۱۴۰۱