گزارش نشست هم اندیشی بـا موضـوع «دفاع ماندگار از انقلاب»

تعداد بازدید:۳۲۰
نشست هم اندیشی بـا موضـوع «دفاع ماندگار از انقلاب» مورخ شـنبه  ۱۱ دی مـاه بـه همـت انجمـن اسلامی دانشـجویان مسـتقل برگزار شـد. آقای مهدی مزگی نژاد مهمان نشست هم اندیشی«دفاع ماندگار از انقلاب» در خصوص فضای سیاسـی کشور در سال ۸۸، چگونه شکل گیری انحرافات در افراد انقلابی و شکست توطئه غرب در منطقه به دست شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به ارائه مباحـث و نظـرات خـود برای فعالین سیاسی و فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند پرداخت.
گزارش نشست هم اندیشی بـا موضـوع «دفاع ماندگار از انقلاب»

نشست هم اندیشی بـا موضـوع «دفاع ماندگار از انقلاب» مورخ شـنبه  11 دی مـاه بـه همـت انجمـن اسلامی دانشـجویان مسـتقل برگزار شـد.

آقای مهدی مزگی نژاد مهمان نشست هم اندیشی«دفاع ماندگار از انقلاب» در خصوص فضای سیاسـی کشور در سال 88، چگونه شکل گیری انحرافات در افراد انقلابی و شکست توطئه غرب در منطقه به دست شهید سردار حاج قاسم سلیمانی به ارائه مباحـث و نظـرات خـود برای فعالین سیاسی و فرهنگی انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند پرداخت.

عدم تبیین درست گفتمان در افراد انقلابی با عث ایجاد شک در میانه راه برای افراد میشود که این انحرافات متاثر از شک در عمل خود است؛ زیرا افراد مبانی خود را به نسبت امام جامعه تنظیم نکرده اند. در انقلاب ها افراد به چهار دسته تقسیم میشود تمام این افراد میگویند که ما در خط امام هستیم اما در زمان عمل این افراد با همدیگر در نوع عملکرد با هم دیگر فرق دارند.

افرادی از جمله کروبی، موسوی و منتظری که در هدف و راه انقلاب شک کردند و همین شک که متاثر از ضعف در معنویت و گفتمان بود باعث انحراف افراد در سالهای متمادی شده است. اما افرادی همچون شهید حاج قاسم سلیمانی به علت تقویت بنیه اعتقادی، معنویت و گفتمان انقلاب در قرن 21 بزرگترین توطئه غرب علیه اسلام را در منطقه خنثی ساخت تا جای که پس از شهادت سردار از اسم او هنوز وحشت دارند.

کلید واژه ها: انجمن اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه بیرجند دانشگاه بیرجند گزارش نشست هم اندیشی دفاع ماندگار از انقلاب نشست هم اندیشی

آخرین ویرایش۳۰ فروردین ۱۴۰۱