نشست صمیمی اعضای کانون فرهنگی و هنری دهکده با سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی

تعداد بازدید:۱۱۵۶
نشست صمیمانه اعضای کانون فرهنگی و هنری دهکده، پیش از ظهر روز یکشنبه هشتم خرداد ماه در محل اتاق جلسات معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
نشست صمیمی اعضای کانون فرهنگی و هنری دهکده با سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی


به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی، نشست صمیمانه اعضای کانون فرهنگی و هنری دهکده(دانشجویان بین الملل افغانستان) با معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، پیش از ظهر روز یکشنبه 8 خردادماه در محل اتاق جلسات معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه برگزار شد.
در ابتدای این جلسه، اعضای کانون فرهنگی هنری دهکده، ضمن تبریک انتصاب دکتر فرزانه پور به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، گزارشی از فعالیت های این کانون را ارائه نمودند. در ادامه، نعمت الله رحیمی، دبیر کانون دهکده به تشریح مشکلات و چالش های پیش روی این کانون فرهنگی هنری پرداخت.
در پایان دکتر فرزانه پور، ضمن تشکر از حضور دانشجویان افغانستانی، توصیه هایی را در خصوص فعالیت های علمی، فرهنگی و هنری را به اعضای این کانون کرد و بر ارزش‌های مشترک اسلامی، فرهنگی و اجتماعی ایران و افغانستان تاکید کرد. دکتر فرزانه پور، ضمن بیان مشکلات و چالش های موجود، در خصوص رفع مشکلات این کانون و فصلنامه رواق بلخ قول همکاری و رفع مشکلات موجود را داد.

آخرین ویرایش۱۵ شهریور ۱۴۰۱