برگزاری کارگاه میثاق با ولایت راهبرد برون رفت از بحران ها

۰۲ شهریور ۱۴۰۱ | ۱۲:۱۵ کد : ۱۹۷۸۶ اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۲۲۸

 کارگاه میثاق با ولایت راهبرد برون رفت از بحران ها توسط دفتر محترم نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و با همکاری مدیریت برنامه ،بودجه و تحول اداری دانشگاه بیرجند با سخنرانی حجت الاسلام المسلمین دکتر محمد جواد نوروزی به صورت مجازی در روز چهارشنبه 1401/06/02 از ساعت 10صبح به مدت 2 ساعت برگزار گردید.
جناب حجت الاسلام المسلمین دکتر محمد جواد نوروزی سخنان خود را با این جمله که مهم ترین ویژگی انقلاب اسلامی تمسک جستن به ولایت فقیه در مشکلات می باشد که این ویژگی مهم ترین بحت این گفت و گو می باشد آغاز نمودند.
ایشان اشاره به جنگ شناختی کردند و به تعاریف این جنگ پرداختند. جنگ شناختی میدان آن ذهنیت ماست، جنگ شناختی استراتژی است که در تبیین تفکر جامعه هدف است، جنگ شناختی تحمیل اراده در عرصه بینش _ در قلمرو ذهن _در قلمرو قلب است ، جنگ شناختی تهی سازی هویت جامعه و تعریف یک هویت جدید می باشد، جنگ شناختی ایجاد تزلزل در جامعه می باشد، جنگ شناختی حمله به منبع ادراک از طریق اسلحه اطلاعات است.
میثاق با ولایت یعنی دشمن تمام تلاش خود را انجام می دهد و با آمدن به عنوان مثال محرم و صفر و اربعین و... تمام زحمات دشمن از بین می رود. میثاق با ولایت یعنی جهاد تبیین.

 

آخرین ویرایش۰۲ شهریور ۱۴۰۱