برگزاری نشست هم‌اندیشی با موضوع چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی(گذشته، حال و آینده)

۰۳ خرداد ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۶ کد : ۲۴۰۷۸ اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۱۹۴
نشست هم‌اندیشی دانشگاهیان خراسان جنوبی با موضوع چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی(گذشته، حال و آینده) با حضور رؤسای دانشگاه‌های استان، مدیران، اعضای هیأت علمی، کارمندان و دانشجویان به همت شورای مدیریت آموزش عالی و با همکاری شورای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های استان و مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری در روز شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۲ در دانشگاه بیرجند برگزار شد.

در ابتدای این جلسه، دکتر احمد لامعی‌گیو، رئیس دانشگاه بیرجند با خیرمقدم به حاضران در این نشست تبیینی، گفت: وظیفه جامعه دانشگاهی در حال حاضر، در دو واژه جهاد علمی و جهاد تبیین، خلاصه می‌شود. رئیس دانشگاه بیرجند افزود:  پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (ره)، یکی از رخدادهای مهم سیاسی و اجتماعی نیمه دوم قرن بیستم به شمار می آید که در دو بعد داخلی و بین المللی تاثیر بنیادین از خود به جای گذاشته است. در ادامه این نشست دکتر صادقی، پژوهشگر و استاد دانشگاه به بیان چالش‌های پیش روی انقلاب اسلامی در سه بخش گذشته، حال و آینده پرداخت.
دکتر صادقی با تأکید بر عدم مرعوب شدن در مقابل دشمن و تبیین دلایل و نشانه‌های ضعیف بودن معاندین نظام مقدس جمهوری اسلامی به بیان برخی از مصادیق در این حوزه و تبیین ارزش برجسته علم و عالم و رسالت عظیم دانشگاهیان بعنوان اقشار فرهیخته در امر جهاد تبیین پرداخت.

آخرین ویرایش۰۳ خرداد ۱۴۰۲