برگزاری نشست تحت عنوان روایت پیشرفت

۱۷ دی ۱۴۰۲ | ۱۰:۲۴ کد : ۲۶۶۳۵ اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۷۵
معاونت محترم فرهنگی و اجتماعی با همکاری مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه بیرجند نشستی تحت عنوان روایت پیشرفت را در روز چهارشنبه ۶ دی ۱۴۰۲، با حضور سیدمحمدرضا طالبی، معاون استاندار خراسان جنوبی، نوید نجات بخش، مدیرعامل شرکت دانش بنیان بهیار صنعت سپاهان، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند و جمعی از مدیران و مسئولان استان و دانشگاه در دانشگاه بیرجند برگزار نمود.

در آیین اختتامیه نمایشگاه روایت پیشرفت، سیدمحمدرضا طالبی، معاون استاندار خراسان جنوبی، ضمن تقدیر از حضور شرکت بهیار صنعت سپاهان اصفهان در نمایشگاه روایت پیشرفت دانشگاه بیرجند، گفت: یکی از اساسی‌ترین مؤلفه‌های جنگ ترکیبی جنگ نرم است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن جنگ نرم دشمن بر علیه جمهوری اسلامی، بیان داشت: یکی از مهمترین مؤلفه‌های جنگ نرم، جنگ روایت ها و جنگ رسانه ای است که دشمن برای سیاه نمایی و خباثت خود از آن استفاده می‌کند. وی با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین، گفت: جهاد تبیین مؤلفه‌های مختلفی مانند زبان هنر، سخنرانی، رسانه، اقدامات فناورانه و دانش بنیان دارد و با اشاره به صنعت دانش بنیان و پیشرفت‌های کشور بعد از پیروزی انقلاب، افزود: کشور در این سالها دستاوردهای بسیار بزرگی در شرایطی تحریمی داشته است.
نوید نجات بخش، مدیر عامل شرکت بهیار صنعت اصفهان، به پیشینه خانوادگی خود پرداخت و اظهار داشت: شرکت بهیار صنعت سپاهان در ابتدای کار از یک برانکارد بیمارستانی شروع کرد. وی افزود: در حال حاضر این شرکت دستگاه شتاب دهنده خطی پزشکی، دستگاه ایکس ری برای گمرکات و دستگاه سی تی اسکن را تولید می‌نماید و باید برای همه کار و امورمان به خدا توکل کنیم و از دفاع مقدس برای پیشرفت کشور الگو بگیریم. نجات بخش بیان کرد: در همه کارها مشکلات وجود دارد و باید مسیر را به درستی به جوانان نشان دهیم. با بیان اینکه در جمهوری اسلامی بن بست وجود ندارد، گفت: بین زنده بودن و زنده ماندن فاصله وجود دارد و نباید راه ها را به روی فرزندانمان ببندیم بلکه باید راه توسعه و پیشرفت را به آنها نشان دهیم. مهندس نجات بخش افزود: اگر کارمان و محصولامان همراه با عشق باشد به پیشرفت خواهیم رسید. وی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت وجودمان برای مسیر  پیشرفت زندگی‌مان استفاده کنیم، گفت: خوشبختانه امروز ۷۰۰ نفر نیرو در این شرکت دانش بنیان حضور دارند و در حال حاضر با استفاده از توان جوانان نخبه در حال ساخت هواپیما هستیم.
مدیر عامل این شرکت با بیان اینکه اقتصاد دانش بنیان متکی بر دانش است، گفت: بروکراسی مانع پیشرفت است.

آخرین ویرایش۱۷ دی ۱۴۰۲