کارگاه دانش‌افزایی رابطه اطلاعات و دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی

۲۸ بهمن ۱۴۰۲ | ۱۲:۳۵ کد : ۲۷۰۲۸ اخبار اطلاعیه ها
تعداد بازدید:۶۱
مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری کارگاه دانش‌افزایی رابطه اطلاعات و دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی در روز سه‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۲ با حضور اعضای هیأت علمی دانشگاه‌های استان خراسان جنوبی و یاوران علمی دانشگاه بیرجند در تالار ولایت دانشگاه برگزار نمود.

در ابتدای این نشست، دکتر لامعی، رئیس دانشگاه بیرجند، ضمن خیرمقدم به اساتید فرهیخته و سروران دانشور دانشگاه‌های استان و روحانیت معزز  و به ویژه استاد محترم دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی و گرامیداشت اعیاد خجسته و فرخنده شعبانیه ، گفت: بی‌شک مسئله امنیت در همه حوزه‌های آن اعم از سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی  و نظامی لازمه پیشرفت و تعالی یک کشور است و غفلت از این مهم نتایج ناگواری که به واقع نابودی سرمایه‌ها و سرحدات یک کشور است را به دنبال خواهد داشت و هویت ملی آن سرزمین را دچار تزلزل خواهد نمود. رئیس دانشگاه افزود: یکی از برکات نظام جمهوری اسلامی ایران که ارمغان ارزنده خون شهیدان و سیاست‌ها و برنامه‌های راهبردی دولتمردان و منویات تاثیرگذار مقام عظمای ولایت است، ایجاد ثبات امنیت می‌باشد که باید سپاسگزار و قدردان این نعمت عظما باشیم. ایشان ابراز امیدواری کرد این جلسه آغازی برای تداوم این محافل دانش افزایی و تدبیر اندیشی در مسیر ثبات امنیتی و در راستای حفظ ارزش‌های دینی و ملی باشد.

همچنین در این کارگاه دانش افزایی، دکتر پیروز، عضو هیأت علمی دانشگاه اطلاعات و امنیت ملی به عنوان سخنران محوری به شیوه‌های ارتباطی و رابطه اطلاعات و دانشگاه پرداخت. در پایان نیز دکتر پیروز به سؤالات مطرح شده از سوی حضار پاسخ گفت.

آخرین ویرایش۲۸ بهمن ۱۴۰۲