کارگاه آشنایی با تولید محتوای دیجیتال
کارگاه آشنایی با تولید محتوای دیجیتال با همکاری معاونت فرهنگی و اجتماعی و مدیریت برنامه ، بودجه و تحول اداری دانشگاه مورخ ۱۷ مهر ماه ۱۴۰۴ با حضور آقای فرامرز کمیلی در محل سالن فرهنگ برگزار شد.
مدرس کارگاه، ابتدا به بیان مبانی ایدهپردازی در تولید محتوای دیجیتال به عنوان گام اولیه در مسیر تولید محتوا اشاره کرده و بر اهمیت خلاقیت در مراحل اولیه طراحی تأکید نمودند. ایشان خاطرنشان کردند که خلاقیت از نگاه فردی فراتر میرود و در کار گروهی و تبادل آزاد ایدهها معنا پیدا میکند. ایشان در ادامه استفاده از نقشه ذهنی، زاویههای متفاوت فکری و بصری را برای تولید محتوای جذاب تشریح کرده و نمونههایی از استفاده خلاقانه از زاویههای غیرمعمول دوربین و ترکیب رنگها را در تولید محتوای دیجیتال ارائه نمودند. هدف از برگزاری این کارگاه، پرورش توان تفکر خلاق و ایدهپردازی و کاربرد آن در طراحی و اجرای محتوای دیجیتال بود.
نظر شما :