با هدف برنامه ریزی در خصوص اردوی راهیان نور و اربعین، نشست شورای هماهنگی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای استان برگزار شد

۲۲ تیر ۱۴۰۱ | ۲۲:۴۲ کد : ۱۹۴۴۷ اخبار اخبار برگزیده معاونت
تعداد بازدید:۳۶۳
با حضور دکتر فرزانه پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نشست شورای هماهنگی فعالیت های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه های استان برگزار شد.
با هدف برنامه ریزی در خصوص اردوی راهیان نور و اربعین، نشست شورای هماهنگی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای استان برگزار شد

به گزارش معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، نشست شورای هماهنگی فعالیتهای فرهنگی و اجتماعی دانشگاههای استان و با هدف برنامه ریزی در خصوص اردوی راهیان نور شمالغرب و اربعین، با حضور دکتر فرزانه‌پور، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، حجت الاسلام و المسلمین جعفری، مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای استان و جمعی از معاونان و مدیران فرهنگی دانشگاههای استان، پیش از ظهر روز چهارشنبه، 22 تیرماه، در محل سالن جلسات شکوه شرق دانشگاه برگزار شد.

دکتر فرزانه پور در ابتدای این نشست، ضمن عرض تبریک دهه امامت و ولایت توضیحاتی را در خصوص اردوی راهیان نور شمالغرب و همچنین سفر زیارتی اربعین دانشگاهیان ارائه کرد. حجت الاسلام و المسلمین جعفری، ضمن بیان این مطلب که اگر در مسیر شهدا و نظام گام برداریم، قطعاً مسیر هموارتر خواهد بود، بر برگزاری اردوی راهیان نور و مراسم اربعین تأکید کرد.

در ادامه این نشست اعضای حاضر در جلسه دیدگاهها، نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در خصوص موضوع جلسه مطرح کردند.

در پایان اعضای حاضر در نشست بربرگزاری اردوی راهیان نور شمالغرب و برگزاری اردوی اربعین تأکید کردند و مقرر شد با برگزاری جلسه استانی قرارگاه شهید علم الهدی، تصمیمات لازم در این خصوص اتخاذ شود.

آخرین ویرایش۲۳ تیر ۱۴۰۱